کد خبر: ۳۲۳۳۷۵
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰

بلاتکلیفی یک خواننده پاپ

قاسم افشار خواننده موسیقی پاپ درباره دلایل برگزار نشدن کنسرتش در تالار وحدت و همچنین تعویق انتشار تازه ترین آلبوم خود سخن گفت.
آفتاب‌‌نیوز : مهر نوشت: قاسم افشار  درباره تازه‌ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی گفت: قرار بود مرداد ماه امسال آلبوم جدیدم را منتشر کنم اما تهیه کننده اعلام کرد به دلیل برخی از مشکلات نمی تواند اثر را منتشر کند، بنابراین انتشار آلبوم به تعویق افتاد و متاسفانه وقتی چنین اتفاقی می افتد شرکت ها و موسسات دیگر نیز از قضیه مطلع می شوند و دیگر با خوانندگان همکاری نمی کنند. به هرترتیب هم اکنون به دلیل ایجاد این شرایط تا مشخص شدن تهیه کننده نمی توانم تاریخ دقیقی را برای انتشار آلبوم اعلام کنم اما امیدوارم بالاخره این طلسم شکسته شود.

این خواننده موسیقی پاپ افزود: اثر جدیدم در قالب ۱۱ قطعه با ترانه هایی از بابک صحرایی، داریوش شهریاری، افشین مقراضی، رومینا تجلی و آهنگسازی و تنظیم هنرمندانی چون امین قباد، میلاد اکبری، تورج شعبانخانی، محمدرضا چراغعلی، پوریا حیدری، امیر عباس حسن زاده، بهرنگ قدرتی تولید شده است.

افشار درباره برگزار نشدن کنسرت تابستانه‌اش در تالار وحدت نیز بیان کرد: قرار بود مرداد ماه امسال در تالار وحدت کنسرتی را با اجرای قطعات منتخب آلبوم گذشته و آلبوم جدید برگزار کنم که متاسفانه به دلیل پر بودن نوبت اجرای کنسرت در تالار این موضوع منتفی شد، اما به طور حتم با پایان گرفتن ایام عزاداری ماه های محرم و صفر کنسرتمان در این تالار برگزار می شود.

خواننده قطعه پرطرفدار «وقف پرنده ها» درباره تازه ترین آثار خود نیز بیان کرد: به زودی تک آهنگی را در فضای مجازی منتشر می کنم که این تک آهنگ از حال و هوای شادتری نسبت به آثار قبلی ام برخوردار است و تصور می کنم با استقبال مخاطبان نیز روبه رو خواهد شد.

آلبوم‌های خواب گریه‌ها، قرمزته، برای خاطر تو، بازیگر و بغض از جمله آثاری است که تا کنون از قاسم افشار در بازار موسیقی  منتشر شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین