کد خبر: ۳۲۳۴۳۰
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲

نوه امام (ره): پرسپولیس هوادارانش را خوشحال خواهد کرد

نوه امام خمینی (ره) گفت: اگر فشارها برداشته نشود ممکن است سایر بازیکنان هم به مشکل بخورند اما پرسپولیس تیم خوبی است و به امید خدا روند نتایجش تغییر می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا،‌ علی اشراقی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پنجشنبه همراه سیدحسن آقا بودیم که این خبر را شنیدیم و به شدت ناراحت شدیم. به همین دلیل وظیفه خودم دیدم که برای عرض تسلیت به خانواده کاپیتان با اخلاق پرسپولیس در منزلش حضور پیدا کنم.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم پرطرفداری است و نتیجه گرفتن تیم فشار زیادی روی بازیکنان می‌آورد که به طور قطع این فشار برای کاپیتان تیم مضاعف است. البته نباید نادیده گرفت که پرسپولیس در این فصل هیچگاه تیم ضعیفی نبوده و بازی‌های ضعیفی انجام نداده است.

علی اشراقی در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس تیم خیلی خوبی نشان داد و فوتبال خوبی ارائه کرد. شکی ندارم در ادامه بازی‌ها روند تیمی تغییر کرده و نتایج خوبی کسب خواهد شد. البته هواداران پرسپولیس باید به هوش باشند که بچه‌های تیم زحمت خود را می‌کشند. حالا اگر گاهی نتیجه حاصل نمی‌شود، از قواعد فوتبال است.

نوه امام (ره) خاطرنشان کرد: گاهی شما بهتر هستید اما توپ داخل دروازه نمی‌رود. اگر پرسپولیس بد بازی می‌کرد ناراحت و نگران می‌شدیم ولی پرسپولیس خوب بازی می‌کند و این باعث می‌شود کاملا به آینده امیدوار باشیم.

وی در ادامه گفت: اگر این فشارها برداشته نشود مممکن است مشکلاتی نظیر آنچه برای هادی نوروزی پیش آمد برای سایر بازیکنان نیز روی دهد. هواداران باید مراقب این مساله باشند و به امید خدا با توانی که در تیم دیده می‌شود، پرسپولیس هوادارانش را خوشحال خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین