کد خبر: ۳۲۳۵۵۴
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

زمان مراسم یادبود مرحوم نوروزی اعلام شد

برنامه‌های مراسم ترحیم کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس در استان مازندران اعلام شد.
آفتاب‌‌نیوز : با توجه به درگذشت هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس مراسم مختلفی این بازیکن فقید در استان مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، قرار است امروز در شهرستان بابل از ساعت 15 الی 17 مراسمی در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) از طرف اعضای شورای شهر و نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

پنجشنبه در ساعت 15 الی 17 هم مراسم شب هفت این کاپیتان فقید از طرف خانواده نوروزی بر سر مزار آن مرحوم برگزار می‌شود که قرار است در این مراسم اهالی فوتبال از تهران و سایر نقاط کشور شرکت کنند.

همچنین از سوی امید ابراهیمی هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال و هیأت فوتبال شهرستان نکا و در یکی از مساجد این شهر فردا مراسمی برای مرحوم نوروزی برگزار خواهد شد.

از سوی اهالی روستای کپورچال بعد از نماز مغرب و عشا مراسم عزاداری برگزار خواهد شد.

همچنین قرار است روز جمعه از ساعت 14 الی 16 از طرف ورزشکاران روستای کپورچال در حسینیه این شهر مراسمی برگزار شود و در این مراسم یاد و خاطره کاپیتان فقید پرسپولیس گرامی داشته خواهد شد.

گفتنی است جمعه شب و در روستای متی‌کلای بابل از طرف رضا خالقی‌فر بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس و اهالی این محل مراسم یادبود کاپیتان فوت شده تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شود.

قرار است روز شنبه هم بعد از نماز مغرب و عشا در امیرکلا و در حسینیه نور از طرف خانواده شهیدان نجاریان،‌ خانواده معززی که 4 شهید تقدیم انقلاب کردند مراسمی برای هادی نوروزی برگزار شود.

گفتنی است از طرف خانواده‌های  نوروزی و ابراهیم‌پور افرادی در این مراسم حضور خواهند داشت و در کنار سایرین یاد و خاطره مراسم هادی نوروزی را گرامی می‌دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین