کد خبر: ۳۲۳۵۵۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

تقدير رئيس اتاق بازرگاني ايران از مدیرعامل بانک صادرات ايران

​رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي ايران با اعطاي تقدیرنامه‌ای به مدیرعامل بانک صادرات ايران، از نقش و رويكردهاي اين بانک در زمينه کارآفرینی، تولید ملی و رونق اقتصادی قدردانی کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران، در همایش ملی کارآفرینی، تولید ملی و رونق اقتصادی كه با حضور مديران ارشد، فعالان اقتصادي و بيش از ٧٠٠ نفر از مديران عالي كارآفرين كشور، در مرکز همایش‌های بين‌المللي صدا و سیما برگزار شد، دكتر محسن جلال‌پور رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي ايران با اعطاي تقديرنامه به اسماعيل لـله گاني مديرعامل بانك صادرات ايران از خدمات و نقش اين بانك در توسعه كارآفريني و حمايت از واحدهاي توليدي داخلي تقدير به عمل آورد.

در بخشي از اين تقدير نامه خطاب به مدير عامل اين بانك آمده است: « در دنياي امروز كارآفرينان ره‌پويان راه سخت و پرپيچ و خم پيشرفت در جوامع در حال توسعه به شمار مي‌آيند. با توجه به اين مهم مسلم است كه كشورهاي توسعه‌يافته موفقيت خود را مرهون زحمات كارآفرينان كوشا و ساعي خود مي‌باشند. اينك با توجه به فعاليت شايسته و ستودني شما كه هر روز گام‌هاي مؤثري در جهت كارآفريني و توليد ملي ميهن عزيزمان، ايران اسلامي برداشته‌ايد و اين گام‌ها را با شركت در «كنفرانس ملي كارآفريني، توليد ملي و رونق اقتصادي» تكميل نموده‌ايد بر ماست تا با تقديري در خور توجه، شما را در اين مسير سخت و پرمشقت همراهي نماييم. موفقيت روزافزون شما را در عرصه توليد و صنعت كشور از خداوند متعال مسئلت مي‌نماييم، اميدواريم كه به فرموده مولاي متقيان با كار نيك پاداش نيك درو نماييد.»

گفتني است اين همايش با رویکرد نقش کارآفرینی در رونق اقتصادی و تولید ملی و حمایت از کارآفرینان برتر کشور برگزار شده است و مدیران و کارشناسان درباره اهمیت حمایت از تولید و کارآفرینی در ایجاد اشتغال و برندسازی در کشور با هدف افزايش صادرات سخنرانی کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین