کد خبر: ۳۲۳۵۶۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

بخشش قاتل در پای چوبه دار در زندان رجایی‌شهر

اولیای‌ مقتول، قاتل فرزندشان را در پای چوبه دار بخشیدند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تهران، بامداد امروز (چهارشنبه)، 9 نفر از محکومان به قصاص با دستور مراجع قضایی پای چوبه مجازات حاضر شدند، ولی فقط سه نفر از آنان توسط اولیای دم مجازات شده و بقیه به اندرزگاه خود بازگشتند.

یکی از زندانیانی که قرار بود امروز قصاص شود، «ح.الف» نام داشت که در سال 1389، به دنبال درگیری با دوستش وی را به قتل رسانده بود، اما در ایامی که عاشقان حسینی خود را برای عزاداری ایام محرم آماده می کنند، اولیای دم این مقتول، به تأسی از ائمه اطهار، قاتل فرزندشان را در پای چوبه دار بدون دریافت هیچ گونه دیه‌ای، بی قید و شرط بخشیدند و یک بار دیگر فرصت زندگی به وی دادند.

زندانی پس از دستور قاضی به زودی آزاد خواهد شد.

5 زندانی دیگر با مهلت اولیای دم، از پای چوبه به زندان بازگشتند تا مددکاران و خانواده های این زندانیان فرصت مجددی جهت اخذ رضایت داشته باشند.

زندانیان به نام‌های «داریوش.ش» که طی نزاع فردی را به قتل رسانده بود، «مجید.ج» به خاطر چشم در چشم شدن با مقتول درگیر و او را کشته بود و همچنین «مرتضی. ب» که به قصد سرقت وارد خانه همسایه تازه ازدواج کرده اش شده و با روبرو شدن با آنان، تازه داماد و عروس را به قتل رسانده بود، توسط اولیای دم اجرا شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین