کد خبر: ۳۲۳۶۵۰
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸

گل‌محمدی: در غیاب 8 ملی‌پوش تمرین می‌کنیم/ نوروزی مثل برادرم بود

سرمربی سابق پرسپولیس می گوید هادی نوروزی برایم مثل برادر بود.
آفتاب‌‌نیوز :
خبرورزشی نوشت: گریه‌های یحیی گل‌محمدی در تشییع پیکر هادی نوروزی، سوژه‌ای نبود که از چشم عکاس‌ها دور بماند. این اتفاق برای او بسیار دردناک بوده و شنیدن صحبت‌های یحیی در نوع خودش جالب است. صحبت‌های سرمربی سابق پرسپولیس را در مورد شاگردش که حالا در این دنیا نیست، می‌خوانید. 

شما هم در تشييع پيكر نوروزي، حال و روز خوبي نداشتيد، درست است؟
فقط حال من خراب نبود، بلكه حال فوتبال ايران خراب بود. واقعاً انگار من يك برادر را از دست دادم و فراموش كردن اين اتفاق خيلي سخت است. دو سال در نفت و پرسپوليس با هادي كار كردم و نظر شخصي من اين است كه اين اتفاق حق نوروزي نبود. به‌هر‌حال حكمت خدا اين‌طور بود و او درحالي كه به اوج فوتبال رسيده بود و لذت مي‌برد، از دنيا رفت.

آيا در ذهن شما از نوروزي نكته منفي وجود دارد؟
اصلاً. او آرام بود، مردي بود خانواده‌دوست و فقط به فوتبال فكر مي‌كرد. من هيچ موردي از هادي نديدم و هميشه سر به‌ زير بود. يادم مي‌آيد وقتي از پرسپوليس به نفت آمد، تمرينات ما پرفشار بود و آن اوايل بدن‌درد گرفته بود. او خيلي خوب در تيم ما جا افتاد و خيلي تلاش كرد. هادي آن زمان به نفت كمك كرد.

در مورد آن پنالتي معروف كه در فينال جام‌حذفي مقابل سپاهان از دست داد، چه صحبتي داريد؟
يادم مي‌آيد كه هادي 15دقيقه براي پنالتي زدن معطل شد و آقاي عسكري اجازه نمي‌داد كه ضربات پنالتي زده شود. هادي استرس پيدا كرده بود و بعد از هدر دادن آن پنالتي شرايط مناسبي نداشت.

وقتي در مراسم تشييع پيكر نوروزي، دختر او را در آغوش گرفتيد، چه حسي داشتيد؟
دختر نوروزي هم مثل دختر خودم است و هيچ فرقي ندارد. واقعاً غم بزرگي در دلم بود. بايد از خانواده هادي حمايت شود و به آنها آرامش و امنيت بدهيم. اين كمترين كار براي خانواده نوروزي است. باشگاه‌هايي كه به هادي بدهكار هستند، بايد حق و حقوق او را بدهند. جا دارد تا يادم نرفته از محسن بنگر و رضا نورمحمدي به ‌خاطر اينكه در كنار خانواده نوروزي بودند، تشكر كنم. پيراهن شماره24 او بايد بايگاني شود.

از ذوب‌آهن چه خبر؟
ما فعلاً در غياب 8 ملي‌پوش تمرين مي‌كنيم و مهرداد قنبري هم مصدوم است كه جراحي كرد. تمرين كردن با اين شرايط سخت است ولي به‌هر‌حال بايد با آن كنار بياييم. روز جمعه هم يك بازي دوستانه با گيتي‌پسند داريم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین