کد خبر: ۳۲۳۷۱۰
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

خاطره بد کی‌روش و یارانش از مسقط

کروش و شاگردانش از مسقط خاطره خوشی ندارند. تیم ‌ملی آخرین بار سه گل از عمان در این زمین خورد.
آفتاب‌‌نیوز :
كروش و شاگردانش از مسقط خاطره خوشي ندارند. تيم ‌ملي آخرين بار سه گل از عمان در اين زمين خورد. بعد از شكست مقابل ازبكستان و كمرنگ شدن شانس صعود ايران به جام ‌جهاني‌ 2014 برزيل، كروش دست از تلاش برنداشت. پيش از سه بازي آخر مقدماتي جام‌جهاني‌ مقابل قطر، لبنان و كره‌جنوبي، ايران به عمان سفر كرد تا ديداري دوستانه با آنها انجام دهد. در اين مسابقه كروش تعدادي از بازيكنان اصلي‌‌اش را در اختيار نداشت‌؛ در اين بازي 4 ملي‌پوش استقلال يعني جواد نكونام، پژمان منتظري، خسرو حيدري و مجتبي جباري به همراه لژيونرهايي مثل آندارنيك تيموريان، رضا قوچان‌نژاد، مسعود شجاعي و همچنين محمدرضا خلعتبري(بازيكن سپاهان) غايب بودند. كروش به همين دليل مجبور شد تيمي منتخب از ستاره‌هاي ليگ را به مسقط ببرد. 

عمان در اين بازي خيلي زود آتشبازي خود را شروع كرد. ابتدا در دقيقه 20 عبدالعزيز المقبلي با يك شوت محكم از داخل محوطه جريمه براي عمان گلزني كرد. 9 دقيقه بعد عبدا... سلام عامر با يك شوت از راه دور گل دوم عمان را به‌ثمر رساند. جابر الويسي هم در دقيقه 61 با يك ضربه سر از روي كرنر ارسالي گل سوم عمان را زد. در آن مسابقه رحمان احمدي دروازه‌بان تيم ‌ملي بود و پس از آن رسانه‌ها به انتقاد شديد از كروش پرداختند كه چرا مهدي رحمتي را بازنمي‌گرداند. كروش اما روي حرف خود ايستاد و با وجود اين انتقادها و اشتباهات رحمان، رحمتي را نياورد. 

در نيمه دوم آن مسابقه كروش با تغييرات زياد در تركيب تيم تلاش كرد بازيكنانش را محك بزند. در اين نيمه ايران خيلي حمله كرد اما از بيشتر حملاتش سودي نبرد. درنهايت اين محسن مسلمان بود كه در دقيقه 92 موفق شد با يك ضربه كاشته دروازه حريف را باز كند تا ايران 3 بر يك به ميزبان خود ببازد. مسلمان حالا ديگر جايي در تيم ‌ملي ندارد. 

تركيب تيم ايران در آن مسابقه متشكل از اين بازيكنان بود: رحمان احمدي، حسين ماهيني 73- محمد خانزاده، محمد نصرتي، شجاع خليل‌زاده، پژمان نوري، اميد ابراهيمي، محمد نوري 46- كريم انصاري‌فرد، قاسم حدادي‌فر 46- محسن مسلمان، غلامرضا رضايي 61- رضا حقيقي، مهرداد اولادي 46- محمد غلامي و احسان حاج‌صفي.

به گزارش خبرآنلاین؛مهدی محمد نبی دبیرکل و سرپرست وقت تیم ملی درباره آن شکست می گوید:«البته تلنگر خوبی به تیم مان بود و باعث شد در ادامه هر 3 بازی مقدماتی را ببریم و به جام جهانی برسیم اما آن روز برای گرمای هوا باختیم. باورتان نمی شود ، هوا طوری بود که ما هم روی نیمکت به سختی نفس می کشیدیم. بازیکنان که دیگر جای خود را داشتند. بازی امشب هم بستگی به شرایط جوی دارد. اگر هوا کمی اجازه نفس کشیدن به تیم بدهد ، عمان حریف ایران نیست.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین