کد خبر: ۳۲۳۷۴۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

شوک جدید اکبر اوتی به بازیکن تیمش/این بار بدون برخورد فیزیکی

اکبر میثاقیان بار دیگر به بازیکن تیمش شوک وارد کرد اما بدون برخورد فیزیکی.
آفتاب‌‌نیوز :
اكبر ميثاقيان اصلاً نياز به معرفي ندارد. اكبر اوتي كه متخصص وارد كردن شوك به بازيكنانش است و گاهي اوقات اين شوك را با كوبيدن به فرق سر بازيكن وارد مي‌كند و گاهي با پهن كردن سفره آبگوشت‌خوري در زمين چمن، اين‌بار در خونه‌به‌خونه بابل راه جديدي براي وارد كردن شوك كشف كرد.

در جريان بازي اخير خونه‌به‌خونه بابل مقابل آلومينيوم هرمزگان، ميلاد جهاني بازيكن ليگ برتري خونه‌به‌خونه با وجود تكاپوي زياد، در خلق موقعيت گل ناكام مانده بود. ميثاقيان اواسط نيمه دوم به همكارانش مي‌گويد نام ميلاد جهاني را در برگه تعويض بنويسند اما همين كه تابلوي تعويض به نشانه خروج شماره 7 بالا مي‌رود و ميلاد جهاني براي خروج از زمين به لب خط مي‌آيد، اكبر اوتي داد و فرياد مي‌كند: «چه كسي گفت ميلاد تعويض شود؟

به گزارش خبرآنلاین؛ او بهترين بازيكن من است! چرا اشتباه تعويض مي‌كنيد؟!» و بعد خطاب به اين بازيكن مي‌گويد: «تو بمون توي زمين»... اين شوك جواب مي‌دهد و ميلاد جهاني با انگيزه‌اي دوچندان به زمين برمي‌گردد و چند دقيقه بعد گل پيروزي خونه‌به‌خونه را مي‌زند تا ميثاقيان او را با خودش به كنفرانس خبري ببرد و ماجراي اين شوك را تعريف كند... اكبر اوتي اين‌بار براي شوك‌درماني، برخورد فيزيكي نكرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین