کد خبر: ۳۲۳۷۵۸
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷

جزییات لغو انتخابات انتخابات نظام‌مهندسی در برخی از استان‌ها

رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات هفتمین دوره سازمان‌های نظام‌مهندسی ساختمان با ارسال نامه به دستگاه نظارت استان‌ها جزییات لغو انتخابات را در استان ها اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 بنابر گزارش منتشر شده در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از دفتر سازمان‌های‌مهندسی و تشکل‌های حرفه‌ای وزارت راه و شهرسازی انتخابات هیات‌مدیره سازمان‌های نظام‌مهندسی ساختمان استان‌ها در برخی حوزه‌ها مواجه با مشکلات الکترونیکی شد. این انتخابات که به عنوان نخستین انتخابات در سطح کشور بصورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌شد در چند حوزه از بعضی از استان‌ها مواجه با مشکل شد و در حوزه های دیگر بصورت پیش بینی شده جریان یافت.

به گزارش ایسنا،بر همین اساس، منوچهر شیبانی‌اصل رئیس دستگاه نظارت بر هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان کشور در نامه‌ای به دستگاه نظارت استان‌ها اعلام کرد: در راستای صیانت کامل از آرای اعضای سازمان های نظام‌مهندسی ساختمان استان‌ها با توجه به برخی مشکلات پیش‌آمده در فرآیند رای‌گیری الکترونیکی انتخابات در بعضی از استان‌ها، در صورتی که هیات اجرایی استان مشکل موجود را با نظر دستگاه نظارت استان قابل رفع ندانسته و از صحت کامل فرآیند رای گیری اطمینان لازم را حاصل ننماید، مجاز است حسب نصوص مندرج در آیین نامه اجرایی قانون نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان مصوب ۱۳۷۵ انتخابات روز جاری (مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۱۶) را لغو نموده و در روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۲۳ آن را برگزار نماید.

بنابر این گزارش در این نامه بر صیانت کامل از آرای اعضای سازمان ها و اطمینان لازم از صحت کامل فرآیند رای گیری تاکید شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین