کد خبر: ۳۲۳۸۰۶
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰

مورینیو: بهتر است کاپلو درباره من صحبت نکند

سرمربی تیم چلسی درباره موضوعات مختلفی به صحبت پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز :
 پس از نتایج ضعیف تیم چلسی در رقابت های این فصل لیگ برتر صحبت از برکناری مورینیو مطرح شد ولی باشگاه چلسی حمایت قاطعی از سرمربی تیم خود نشان داد و اعلام کرد این مربی پرتغالی به کارش در چلسی ادامه خواهد داد و اخراج نمی‌شود.

مورینیو از اینکه باشگاه چلسی از او حمایت کرده خوشحال است و ابراز امیدواری کرد بتواند پاسخ این اعتماد را بدهد. مورینیو درباره اتفاقات روزهای اخیر در چلسی گفت:‌ واقعا نمی‌دانم این فصل برای چلسی چه اتفاقاتی رخ داده است. برایم خیلی عجیب است و هیچ توضیحی برای آن ندارم ولی مطمئن هستم چلسی به روزهای خوبش بازخواهد گشت. چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می‌دهد و اجتناب ناپذیر است. در فوتبال روزهایی است که هیچ توضیحی برای شکست هایتان ندارید و این مشکل این روزها برای چلسی رخ داده است. البته برای من مایه مباهات است که باشگاه چلسی از من حمایت می کند و احساس غرور می‌کنم به این مسئله و تلاش خواهم کرد تا پاسخ این اعتماد را بدهم. نتایج چلسی در این فصل واقعا ضعیف بوده و من هیچ توضیحی برای آن ندارم. باشگاه می توانست من را اخراج کند. این نشان می‌دهد که رومان آبرامویچ به کادر فنی که سه دوره لیگ جزیره را فتح کرده، ایمان دارد. من از او متشکرم و می‌گویم که ما سخت تلاشمان را ادامه خواهیم داد.

سرمربی آبی‌های لندن در ادامه درباره نتایج خوبی که اینتر و فیورنتینا در این فصل گرفته‌اند گفت:‌ واقعا برای فیورنتینا خوشحالم که اکنون در صدر قرار دارد. روزهای خوب آنها اتفاقی نیست. خوشحالم که یک مربی پرتغالی در لیگ ایتالیا تیمش را در صدر جدول نگه داشته است. سوسا مرد بزرگی است و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. درباره اینتر نیز ترجیح می‌دهم صحبت نکنم ولی کار مانچینی در این فصل خوب بوده است. درباره فوتبال ایتالیا فکر کنم که یوونتوس بتواند بار دیگر قدرت ابتدای فصل را به دست گیرد و اوج برگردد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت،او درباره کاپلو که به انتقاد از مورینیو پرداخته بود گفت:‌ مصاحبه او با گاتزتا دلواسپورت را خواندم. به نظرم مربی باتجربه‌ای چون کاپلو بهتر است، در مورد فوتبال صحبت کند، اما نامی از همکاران خود از جمله من نبرد. من هم می‌توانم درباره عملکرد او در تیم‌های انگلیس و روسیه صحبت کنم، اما هیچ وقت این کار را انجام نداده‌ام. ترجیح می‌دهم به همکارانم احترام بگذارم. ترجیح می‌دهم از دوران موفق کاپلو صحبت کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین