کد خبر: ۳۲۳۸۳۲
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵

بازیکنان تیم ملی بعد از تساوی مقابل عمان چه گفتند؟

تیم ملی ایران در چهارمین بازی خود در رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه مقابل عمان در مسقط به تساوی رسید اما صدر نشین ماند.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم ملی ایران با این تساوی مقابل لبنان 8 امتیازی شد و در صدر جدول ماند اما بازی چندان زیبایی را به نمایش نگذاشت. ولی انگار بازیکنان تیم ملی به همین یک امتیاز هم راضی بودند. اشکان دژاگه که در این بازی دوندگی زیادی داشت درباره بازی گفت : « نیمه اول اصلا خوب بازی نکردیم و تمام بازیکنان از جمله من عملکرد خوبی نداشتیم. ولی باز هم بد نبود که توانستیم یک امتیاز بگیریم. امیدوارم بتوانیم عمان را در ایران شکست دهیم.»

به گزارش خبرآنلاین؛ سید جلال حسینی هم که گل تساوی ایران را به ثمر رساند و تیم کروش را از شکست نجات داد گفت: « بازی بسیار مشکلی بود. نباید ناراحت باشیم. بلکه باید راضی و خوشحال باشیم که در این بازی سخت خارج ازخانه توانستیم یک امتیاز بگیریم. »

سردار آزمون نیز در رابطه با تساوی مقابل عمان گفت: « بازی بدی نبود. خوب است که توانستیم در خانه حریف یک امتیاز بگیریم. خدا را شکر تا پایان بازی جنگنده بودیم توانستیم یک امتیاز کسی کنیم. امیدوارم در بازی های بعد این تساوی را جبران کنیم. »
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین