کد خبر: ۳۲۳۸۵۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

پاسخ قالیباف به چرایی ساخت مصلی در ورزقان

شهردار تهران احداث بوستان ولایت به مساحت 14 هکتار، مصلی و مسجد جامع حضرت ولی عصر (عج) و همچنین تأمین تجهیزات چندین بوستان را از جمله اقدامات مدیریت شهری در سه شهرستان زلزله زده آذربایجان شرقی عنوان کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدباقر قالیباف با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی مدیریت شهری تهران در سه شهرستان ورزقان، اهر و هریس وچرایی احداث مصلی گفت: زلزله‌ای که در مرداد سال 91، در تبریز رخ داد منجر شد که خسارات زیادی به این شهرستان وارد شود و همزمان با سفر مقام معظم رهبری در آن سال به این سه شهرستان زلزله‌دیده و تاکید ایشان بر رسیدگی سریع به مردم، مردم تهران و مدیریت شهری نیز تلاش کردند تا کمک‌های خود را به مردم این سه شهرستان اهدا کنند.

به گزارش ایسنا،‌ وی به اعتبارات مدیریت شهری و کمک‌های مردمی برای احداث پروژه‌های عنوان شده در سه شهرستان زلزله‌زده اشاره کرد و گفت: با تدبیر شورای شهر تهران 4 میلیارد تومان برای کمک به مردم زلزله‌زده سه شهرستان ورزقان، اهر و هریس اختصاص داده شد ضمن اینکه کمک‌های مردمی نیز در این بخش برای احداث پروژه‌ها استفاده شد.

قالیباف با بیان اینکه مردم ما، مردمی نوع‌دوست و مهربان هستند و در مواقع بحرانی از یکدیگر حمایت می‌کنند و در همین زمینه مردم تهران و بالطبع شهرداری تهران تلاش کرد تا کمک‌های مردم را در اسرع وقت به مردم زلزله‌دیده سه شهرستان اشاره شده برساند، گفت: شهرداری تهران از همان ابتدا اقدامات لازم را برای کمک‌رسانی به مردم زلزله دیده سه شهرستان ورزقان، اهر و هریس آغاز کرد و در این زمینه کارها را به دو بخش تقسیم کرد که یک بخش از آن مربوط به کارهای روزانه‌ای بود که بایستی انجام می‌گرفت و بخش بعدی ساخت و ساز پروژه‌های مد نظر در این سه شهرستان بود.

قالیباف افزود: ما حدود 9 ماه در سه شهرستان اهر، هریس و ورزقان اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و دو پروژه سنگین را نیز در مناطق زلزله‌زده برعهده گرفتیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان اهر، شهرداری تهران مسئولیت احداث بوستان ولایت به مساحت 14 هکتار را برعهده گرفت، افزود: در همین رابطه همچنین شهرداری تهران مسئولیت پروژه‌ای تحت عنوان مصلی و مسجد جامع ورزقان را به مساحت حدود 2500 متر برعهده گرفت و اقدامات لازم را برای احداث این بنای مهم آغاز کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین