کد خبر: ۳۲۳۸۷۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

مارتینو: نتیجه کابوس‌واری بود

سرمربی تیم ملی آرژانتین می‌گوید تیمش روز کابوس‌واری برابر اکوادور در انتخابی جام جهانی داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
 تیم ملی آرژانتین بامداد امروز در اولین دیدار خود در انتخابی جام جهانی روسیه در خانه برابر اکوادور با دو گل شکست خورد تا هواداران عصبی آلبی سلسته به شدت از تاتا مارتینو انتقاد کنند. این شکست در واقع اولین شکست خانگی آرژانتین از سال 2009 بود. در این دیدار، لیونل مسی به دلیل مصدومیت غایب بود و سرخیو آگوئرو نیز در نیمه نخست مصدوم شد و جای خود را به کارلوس توس داد.

تاتا مارتینو سرمربی آرژانتین پس از شکست تیمش برابر اکوادور در اولین دیدار خود در انتخابی جام جهانی گفت: نتیجه کابوس‌واری کسب کردیم. عصبانیت هواداران را درک می‌کنم. به تیم حریف تبریک می‌گویم. آنها صبور بودند و منتظر دقایق حساس بازی شدند و به موقع دروازه ما را باز کردند. خیلی حرف برای گفتن دارم ولی اکنون زمان آن نیست. بازی ضعیف ما در این دیدار، جای تحلیل و آنالیز دارد نه صحبت کردن. به جای اینکه درباره این شکست حرف بزنیم، بهتر است مشکل این باخت را ریشه‌یابی کنیم.

مارتینو درباره مصدومیت آگوئرو نیز گفت: او تا زمانی که در زمین بود، بازی خوبی از خود نشان داد و به خوبی توانست برای بازیکنان حریف مزاحمت ایجاد کند. متاسفانه ما این بازیکن را از دست دادیم و در بازی بعدی‌مان حضور نخواهد داشت. البته هنوز دقیق نمی‌دانم او تا چند هفته از ترکیب تیم دور خواهد بود. با این حال نگران مصدومیت او نیستم چراکه بازیکنانی در ترکیب دارم که می‌توانند جای خالی او را پر کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از گلوبوی برزیل،سرخیو آگوئرو که این هفته به تنهایی پنج بار دروازه نیوکاسل را در لیگ برتر انگلیس باز کرد، در بازی بعدی آرژانتین در انتخابی جام جهانی روسیه که هفته آینده برابر پاراگوئه برگزار خواهد شد، غایب خواهد بود و با توجه به غیبت از پیش معلوم بوده مسی، کار آلبی سلسته در آن دیدار سخت خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین