کد خبر: ۳۲۳۸۸۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

واکنش کی‌روش به اتهام‌ها؛ هزار دشمن بیرون خیمه داشته باشیم بهتر از یک دشمن داخل خیمه است!

سرمربی تیم ملی می گوید رودرو جواب مسئولان سابق کمیته اخلاق را می دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
تسنیم نوشت: کارلوس کروش سرانجام درباره اتهاماتی که مسئولان سابق کمیته اخلاق به این مربی زده اند، پاسخ داد. او در پاسخ به این سوال که آیا از اتهاماتی که به شما زده اند، ناراحت هستید، گفت: «خیر، کسانی که به من نزدیک هستند، می‌دانند آنقدر قدرتمندم که می‌توانم همان رفتاری گذشته‌ام را اکنون هم نشان دهم. آنقدر قدرت دارم که بتوانم بازی مقابل عمان، ژاپن و آن بازی غیر قابل باوری را که پشت پرده برای من صورت می‌دهند، مدیریت کنم و پشت سر بگذارم. مطمئنا در موقعیت مناسب و در زمان مناسب من هم بازی آنها را انجام خواهم داد. البته که من این بازی را مثل آنها از پشت سر انجام نمی‌دهم و بازی من اینطور نیست که بخواهم از پشت به شانه‌هایشان ضربه‌ای بزنم بلکه رو در رو و چشم در چشم بازی آنها را در آینده نزدیک پاسخ خواهم داد.»

او ادامه داد: «بازی عمان را پشت سر گذاشتیم و تمرکز بعدی من بازی تدارکاتی با ژاپن است و بعد از آن حتما پاسخ آن افراد می‌دهم و بازی که آنها انجام دادند را من هم انجام خواهم داد.» 

کروش در ادامه گفت: «اکنون در کشوری عربی حضور داریم و فکر می‌کنم خوب باشد که من از یک ضرب المثل بسیار قدیمی که اعراب استفاده می‌کنند بهره ببرم. عرب‌ها می‌گویند بهتر است که ما هزار نفر دشمن بیرون از خیمه‌مان داشته باشیم تا اینکه بخواهیم یک دشمن را داخل خیمه‌مان ببینیم.»

کروش در پاسخ به این سوال که چرا هر دفعه پیش از دیدارهای تیم ملی اتفاقاتی می‌افتد یا اتهاماتی را به او وارد می‌کنند و آیا این مسئله به این دلیل است که تمرکز او را به هم بزنند، گفت:«این موضوع درباره من نیست و نگران نباشید. در حال حاضر در کشور عمان هستیم و نباید راجع به مسائل داخلی در خارج از کشور صحبت کنیم. من فقط این را می‌گویم که در زمان مناسب و در داخل ایران این موضوع را بررسی می‌کنم و به شخص «جناب آقای حسنی‌خو» کمک می‌کنم که این مسئله را حل کند. ایشان گفته‌اند که می‌خواهند قرارداد من را ببینند اما مسئله‌ای که باید به آن رسیدگی شود این خواهد بود که این گزارش‌ها را چه اشخاص یا چه شخصی به کمیته اخلاق ارجاع داده است. این رسیدگی باید این طور صورت بگیرد اما اجازه بدهید بازی با ژاپن را پشت سر بگذاریم و پس از این بازی به آقای حسنی‌خو و تحقیقاتشان کمک می‌کنم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین