کد خبر: ۳۲۳۹۰۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸

بارش شدید باران در 4 استان/ پیش‌بینی آب و هوای ابتدای هفته سوم مهر ۹۴

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور از بارش شدید در 4 استان کشور خبر داد و گفت: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته توسط سازمان هواشناسی شدت بارش‌ها در استان‌های گیلان، مازندران، خراسان شمالی و ارتفاعات گلستان خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
 میزان نوشت: احد وظیفه درخصوص وضعیت هوا در سه روز آینده اظهار کرد: بررسی نقشه‌ها و داده‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز نیز با تقویت بیشتر جریان‌های شمالی در استان‌های ساحلی دریای خزر ابرناکی و بارش باران تداوم خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان این مطلب که در برخی مناطق شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمال شرق کشور نیز ابرناکی، رگبار باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود، گفت: در واقع شدت بارش‌ها در استان‌های گیلان، مازندران، خراسان شمالی و ارتفاعات گلستان خواهد بود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، از اواخر وقت امروز بتدریج در غرب و دامنه های جنوبی البرز از ناپایداری کاسته می شود و بارش ها محدود به نوار شمالی کشور خواهد بود.

وظیفه با اشاره به ‌این‌که روزهای شنبه و یکشنبه نیز در شهرهای شمالی آذربایجان شرقی و غربی، سواحل دریای خزر و استان خراسان شمالی در بعضی ساعات ابرناکی و بارش باران پیش بینی می شود، افزود: دریای خزر امروز و خلیج فارس روزهای شنبه و یکشنبه مواج خواهد بود. امروز دمای هوا در نوار شمالی کشور کاهش می یابد که این هوای خنک تا روز یکشنبه در این مناطق ماندگار است.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در خاتمه به وضعیت هوای پایتخت اشاره کرد و گفت: امروز آسمان تهران نیمه ابری است و در بعد از ظهر افزایش ابر گاهی با رگبار و رعدوبرق و وزش باد و احتمال وزش باد و گردوخاک در اواخر وقت پیش بینی می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین