کد خبر: ۳۲۳۹۰۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴

نجات 20 تن از حریق اوزوموبیل و پرشیا

سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 20 تن از ساکنان مجتمع مسکونی در پی حریق خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این حادثه گفت: در ساعت 2:39 بامداد امروز یک مورد حادثه حریق در مجتمع مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتشنشانان را به محل حادثه واقع در محله دربند اعزام کرد.

ملکی با اشاره به اعزام پنج ایستگاه آتشنشانی به همراه تجهیزات مربوطه شامل بالابر، تشک نجات و ... خاطرنشان کرد: پس از حضور آتشنشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک مجتمع مسکونی چهارطبقه 24 واحدی رخ داده و کانون حریق طبقه 1- پارکینگ این مجتمع بوده است.

وی با بیان اینکه دو دستگاه خودروی پرشیا و اوزومومبیل در پارکینگ این مجتمع کاملا شعله‌ور شده و آتش در حال سرایت به خودروهای دیگر و طبقات فوقانی بود، خاطرنشان کرد: دود زیادی ساختمان را در بر گرفته بود که آتشنشانان با تقسیم شدن به دو گروه همزمان با ایمن سازی محل، عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدماتی ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: گروهی از آتشنشانان با مراجعه به طبقات از ساکنان خواستند تا به هیچ عنوان از منزل خود خارج نشوند و حدود 20 تن از آنان را نیز با استفاده از تجهیزات مخصوص خارج کرده و به محلی امن انتقال دادند.

به گفته وی همزمان گروه دیگر از آتشنشانان نیز شعله‌های حریق این دو خودروی سواری را مهار و مدتی بعد به طور کامل اطفا کردند.

ملکی با بیان اینکه در پی این حادثه مورد مصدوم و فوتی وجود نداشت تصریح کرد: عوامل آتشانشانی اقدام به تخلیه کامل دود و ایمنی سازی محل کرده و سپس در ساعت 5:6 بامداد امروز به عملیات خود خاتمه دادند.

سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خسارت وارد شده به دو خودروی سواری را بالا ارزیابی کرد و افزود: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتشنشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین