کد خبر: ۳۲۳۹۴۸
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶

کفشگری: نام آن‌هایی که به هادی بد کردند را خواهم گفت/ آن برنامه تلویزیونی دل نوروزی را شکست

هافبک تیم پرسپولیس گفت: به موقعش نام افرادی را می گویم که با هادی بد کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
مهرداد کفشگری درباره مراسم هفتمین روز درگذشت هادی نوروزی اظهار داشت: چهارشنبه شب بعد از تمرین به سبب اینکه حال و روز خوشی نداشته ام از برانکو اجازه خواستم تا برای حضور در مراسم شب هفتم هادی نوروزی به من مرخصی دهد. او هم با درک حالم به من مرخصی داد و من هم به بابل رفتم ودر کنار خانواده هادی نوروزی حضور یافتم.
 
به گزارش جام نیوز، وی ادامه داد:مراسمی بسیار خوب و در شأن هادی برگزار شد. مردم از سراسر استان حضور یافتند و یاد او را گرامی داشتند. بزرگانی چون عابدینی، رویانیان، گردان، خلعتبری و خیلی های دیگر که من حضور ذهن ندارم در این مراسم حضور یافتند که این حضور بی شمار مردم نشان از معرفت و بزرگی هادی داشت. 
 
هافبک تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: ای کاش زمانی که هادی در کنار ما بود قدرش را می دانستیم نه اینکه حالا رفته و ما را تنها  گذاشته است. من چون به شخصه به هادی نزدیک بودم و در جریان تمامی مشکلات و رنج های او قرار دارم، می دانم هادی در زمان حیاتش و طی این 8 سال اخیر چه نامهربانی هایی دید و اذیت می شد. نمی توانم اسم ببرم. اما یکی، دو نفر بودند که او را خیلی اذیت کردند و دقش دادند.
 
کفشگری افزود:هادی  هم هرچه می کشید درون خودش نگه می داشت و دم برنمی آورد. این فشارها به قدری انباشته شد که یکباره سر برآورد . یک عده تماشاگر نما هم بلایی به سرش آوردند که متاسفانه دل هادی شکست.نوروزی  واقعا حقش این نبود کاش یک عده آن زمان که زنده بود قدرش را می دانستند نه حالا که رفته است و اشک تمساح می ریزند. 
 
هافبک تیم پرسپولیس در خصوص جدایی هادی نوروزی از پرسپولیس و حضور این بازیکن در نفت اذعان داشت: در آن برهه هادی واقعا خسته شده بود و نیاز داشت تا به تیم دیگری برودتا بازی کند چون در آن زمان بازیکنان خوب زیاد بودند و کمتر به هادی بازی می رسید. از این رو هادی خودش می خواست که به تیم دیگری و ترجیحا به نفت برود و با علی دایی برای رفتنش صحبتکرد. آن موقع هم من در کنارش بودم. به علی آقا گفت اجازه بده من بروم نفت، علی آقا هم اصرار کرد که بماند اما حریف او نشد سرانجام به او اجازه داد تا برود. اگر چه از بیرون تیم هادی را اذیت می کردند، اما رفتنش به نفت خواست خودش بود. 
 
کفشگری در ادامه گفت: در این 8 سال هادی خیلی اذیت شد. و به هرحال به مرور زمان مشخص خواهدشد که چه کسانی با هادی چه ها کردند تا سرانجامش این شد. فقدان هادی مصیبت کمی نیست برای من خیلی سخت است چون هادی را می شناختم و هادی برای ما که او را با تمام وجود می شناختیم و درکش می کردیم رفته است. اما برای یک عده که تازه زنده شده است و تازه می فهمند که هادی که بوده و حالا افسوس او را می خورند. 
 
وی در این خصوص که با چه روحیه ای در تمرینات تیم حضور خواهید یافت ، گفت: باید یک مقدار زمان بگذرد تا ما به حالت عادی برگردیم.دو روز پیش که سر تمرین رفتم هر جا را که نگاه می کردم هادی را می دیدم از همین رو نمی توانستم تحمل کنم. نه تنها من همه بچه ها هم همین حالت را داشتند. هادی هنوز زنده است و ما را می بیند و فکر می کنم هنوز هم دلش با پرسپولیس است و چشم به موفقیت های تیم دارد. ما هم انشاالله سعی می کنیم با یکدلی و انگیزه بیشتر برای شادی دل هادی در لیگ ظاهر شویم و موفقیت های پیروزی های پرسپولیس را به روح هادی هدیه دهیم.
 
هافبک تیم پرسپولیس درباره معرفی افرادی که هادی را اذیت کردند، بیان داشت: یک مقدار که آرام بگیرم و دلم به آرامش برسد مطمئن باشید آن افراد را معرفی خواهم کرد تا مبادا شاهد حضور هادی های دیگری هم در فوتبالمان باشیم.به موقعش نام افرادی را می گویم که با هادی بد کردند.
 
کفشگری افزود: هادی  شب بازی با ملوان در هتل با من  درد دل کرد و مطالبی را در این رابطه گفت. متاسفانه بعد از بازی با سایپا هم بعضی از آدم ها در تلویزیون هادی را زیر سوال بردند که این مساله هم بر ناراحتی ها و فشارهای وارده بر هادی افزود.نوروزی پس از آن برنامه دلش شکست چون کاپیتانی اش را زیر سوال برده بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین