کد خبر: ۳۲۴۰۳۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

حسینی مدیر عامل ایساکو شد

طی حکمی از سوی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، سید رضا حسینی علاوه بر عضویت در هیات مدیره ایساکو به سمت مدیر عامل این شرکت منصوب شد.
آفتاب‌‌نیوز :

در حکم یکه زارع آمده است:

رعایت سیاست های اجرایی و ضوابط ابلاغی شرکت ایران خودرو در تصمیماتی که در قالب هیات مدیره شرکت ایساکو اتخاذ خواهید نمود الزامی است.

امید است به عنوان امین گروه صنعتی ایران خودرو ضمن رعایت قوانین و مقررات جاری کشور و استفاده از اختیارات حاصله از اساسنامه شرکت، همراه سایر اعضای هیات مدیره با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص در انجام صحیح مسئولیت های محوله موفق باشید.

در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید ایساکو که در این شرکت برگزار شد، مهندس عباس ملکی تهرانی قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در سخنانی، شان و منزلت مشتریان را بسیار بالاتر از خدماتی دانست که به آنان داده می شود و گفت: ما باید در ارایه خدمات به گونه ای عمل کنیم که مشتری ایرانی از زمان تحویل خودرو به شبکه خدمات پس از فروش تا  دریافت مجدد آن، پروسه ای را منطبق بر استانداردهای جهانی بگذراند.

به گزارش آفتاب, وی مشتری مداری را رمز موفقیت در تثبیت، توسعه و حضور ایران خودرو در بازارهای داخلی و منطقه ای عنوان کرد و افزود: برای ایجاد تحول و جلب اعتماد مشتریان در خدمات پس از فروش برنامه داریم.

در جلسه معارفه مدیرعامل جدید ایساکو، سیدرضا حسینی نیز در سخنانی از اعتماد مدیریت ارشد ایران خودرو به او برای سپردن این مسوولیت تشکر کرد و گفت: خدمات پس از فروش از پیچیده ترین وسنگین ترین فعالیت ها در صنعت خودرو است و سلیقه و خواست مشتریان طیف وسیعی را در بر می گیرد و باید بتوانیم خواست این طیف وسیع را محقق سازیم.

حسینی افزود: ما متعهد هستیم تا با حداکثر ظرفیت و پتانسیل های موجود، بیشترین ارزش افزوده را ایجاد و هم افزایی در جهت منافع گروه صنعتی ایران خودرو داشته باشیم.

در این جلسه نمکین مدیرعامل سابق ایساکو نیز تعداد شاغلان در شبکه فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو را بین 24 تا 25 هزار نفر دانست و گفت: در سال های اخیر ایساکو همواره در اوج افتخار بوده، اما این کافی نیست و مسیر خدمت یک مسیر بی پایان است.

شایان ذکر است؛ رضا حسینی مدیرعامل جدید ایساکو دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک است و فعالیت خود را از سال 75 در شرکت خودروسازان فتح آغاز کرده است.وی از سال 79 تا 82 در ایران خودرو و از سال 82 تا سال 94 در ایران خودرو دیزل مشغول به فعالیت بوده است.

 وی جانشین مدیر مهندسی تولید، مدیر مهندسی طراحی فرایند ومعاونت مهندسی در شرکت ایران خودرو دیزل و همچنین رئیس هیات مدیره شرکت تاپ خودرو، رئیس هیات مدیره شرکت ستاره ایران ومدیرعامل شرکت ستاره ایران بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین