کد خبر: ۳۲۴۱۱۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵

داعش به دفاتر شبکه های خبری استان عدن حمله کرد

شبکه خبری المیادین روز شنبه از حمله تروریست های داعش به دفاتر برخی از شبکه های خبری در استان عدن در جنوب یمن و توقف فعالیت آنها خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
خبرنگار المیادین گزارش داد که تروریست های داعش با حمله به دفاتر برخی از شبکه های خبری در عدن، آنها را بسته و مانع ادامه فعالیت و پخش برنامه هایشان شدند.

این در حالی است که جنگنده های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان امروز (شنبه) نیز در ادامه حملات خود به مناطق مختلف یمن، سه مرتبه منطقه «النهدین» در جنوب صنعاء پایتخت را بمباران کرد.

بر اساس این گزارش تروریست های داعش چند روز گذشته نیز هتل محل اقامت خالد بحاح نخست وزیر مستعفی یمن، مقر اسکان نیروهای اماراتی و مقر فرماندهی نظامی این کشور در استان عدن واقع در جنوب یمن را با چند موشک بمباران کردند.

بر اثر بمباران هواپیماهای عربستان سعودی در طول چند ماه گذشته بسیاری از زیر ساخت های کشور یمن تخریب شده و شمار زیادی از افراد غیر نظامی به ویژه زنان و کودکان کشته و یا مجروح شده اند.

این در حالی است که حملات هوایی ائتلاف عربی به یمن، زمینه فعالیت و حضور گسترده گروه های تروریستی القاعده و داعش در این کشور را افزایش داده است.

تجاوز آشکار نیروهای ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی از طریق هوا و زمین به تمامیت ارضی یمن در طول چند ماه گذشته همواره با سکوت و بی تفاوتی نهادهای بین المللی به ویژه شورای امنیت و شورای حقوق بشر سازمان ملل همراه بوده است.

بی تفاوتی سران کشورهای غربی به اصطلاح طرفدار حقوق بشر و سازمان های بین المللی در قبال بحران یمن، موجب شکل گیری موجی از خشم و نفرت افکار عمومی دنیا به ویژه مردم منطقه شده است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین