کد خبر: ۳۲۴۵۳۴
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
عکس یادگاری حسینیان و صالحی در بیمارستان

عیادت صالحی از حسینیان/ «آرزوی سلامت» در ازای «تهدید به مرگ»

علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی کمتر از 24 ساعت پس از آنکه روح الله حسینیان او را تهدید به مرگ کرد، در بیمارستان به عیادت این نماینده اصولگرای مجلس رفت و برایش آرزوی سلامتی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
روح الله حسینیان که یکشنبه جنجالی و پرتنشی را در مجلس شورای اسلامی پشت سر گذاشت پس از ترک جلسه علنی به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد. علت بستری شدن حسینیان فشار سنگین و عارضه قلبی بوده است.

به گزارش آفتاب، حسینیان که سابقه جراحی قلب را دارد به دلیل تهدید علی اکبر صالحی و محمد جواد ظریف به مرگ، سوژه دیروز و امروز رسانه های داخلی و خارجی بوده است.

عیادت صالحی از حسینیان/ «آرزوی سلامت» در ازای «تهدید به مرگ»

کمال الدین پیرموذن نماینده اردبیل روز گذشته به ایرنا گفته بود: روح الله حسینیان در حضور جمعی از نمایندگان به صالحی گفت اگر این طرح ( اجرای برجام) را به سرانجام برسانید ما هم تو را می کشیم و روی شما سیمان می ریزیم.

به رغم تذکر های مکرر و اخطار های قانون اساسی نمایندگان مخالف ، کلیات طرح اجرای برجام با عنوان اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران از تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی گذشت.

کلیات این طرح با 139رای موافق تصویب کردند. در این رای گیری از مجموع 253 نماینده حاضر در جلسه، 100 نماینده رای مخالف و 12 نماینده رای ممتنع دادند.

علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی هم روز گذشته در دفاع از طرح اجرای برجام گفت: برادر عزیزی اینجا امده، خیلی عجیب است با قسم جلاله می گوید روی تو سیمان می ریزم و تو را می کشیم.

همچنین بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام اینکه عیادت صالحی از حسینیان به درخواست خود صالحی انجام شده، گفت: این عیادت نشانه همدلی دولت و مجلس است و هدف آقای صالحی کاری تبلیغاتی نبوده و به همین دلیل اجازه ندادند هیچ رسانه‌ای در محل این عیادت حضور داشته باشد.

عیادت صالحی از حسینیان/ «آرزوی سلامت» در ازای «تهدید به مرگ»

وی افزود: آقای حسینیان از حضور صالحی در بیمارستان قدردانی و از ایشان دعوت کردند تا با یکدیگر عکس یادگاری بگیرند.

کمالوندی با بیان اینکه در این دیدار جو خوبی برقرار بود،‌ افزود: پزشکان معالج آقای حسینیان اعلام کردند که با توجه به مشکل قلبی پیشین و فشار عصبی وارد شده در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی آقای حسینیان دچار عارضه قلبی و در بیمارستان بستری شدند و فعلاً ایشان مشکل خاصی ندارند.

صالحی: خیرخواهی ما نسبت به دوستان ادامه دارد

همچنين باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، پیرامون حاشیه روز گذشته مجلس، اظهار داشت: امروز باخبر شدم که روح الله حسینیان نماینده تهران در بیمارستان بستری شده، بسیار ناراحت شدم و فوری به بیمارستان برای عیادت رفتم و مطمئن شدم حالشان مساعد است.

وی با بیان اینکه همه ما در کشور عضو یک خانواده هستیم و بر روی مسائل تبادل نظر داریم، افزود: همه ما به دنبال حاکمیت و منافع ملی هستیم و نمی خواهیم خلاف منافع مردم کار کنیم. اما ممکن است در رابطه با موضوعاتی اختلاف نظر وجود داشته باشد.

صالحی با اشاره به اینکه بحث در مسائل سیاسی و امور مجلس با بیان تند و آرام امری طبیعی است و در همه جای دنیا اتفاق می‌افتد، گفت: اتفاق دیروز یک بحث سیاسی بود و دوستیمان پابرجاست، خیر خواهی ما نسبت به دوستانمان ادامه دارد، چراکه از بین رفتن اینگونه مسائل دور از تربیت و اخلاق اسلامی است.همه ما از یک خانواده هستیم و در جهت بهبود شرایط و ایجاد بهترین‌ها برای کشور تلاش می‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
5
231
آقای صالحی واقعا مرد بزرگیه اون نماینده باید از خودش خجالت بکشه که مردی به این خوبی رو تهدید کرده
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
5
140
اون آقا فرار به جلو کرده. چون اون تهدید هم حبس داره هم مجازات. تو دیگه چه فیلمی هستی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
2
42
آسفالت میکنم شنیده بودیم ولی روت سیمان میریزم نه ! البته هر دو به ساخت و ساز مربوط میشه ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
0
50
ادب از گهر برتر آمد پدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
2
43
آقای صالحی چون شیعه رسول خدا وامیر المومنین است اینگونه عمل می کند وآنها بدانند مرگ دست خداست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
3
32
واقعا مشكل قلبي داشتن ايشون ايا ؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
3
34
فیلم هندی صالحی و حسینیان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
0
1
جواب بدی رو باخوبی دادند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین