کد خبر: ۳۲۴۶۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

چرا وقتی دکتر صالحی وزیر دولت احمدی نژاد بود،دلواپس ها با او مشکل نداشتند؟

آفتاب‌‌نیوز : روزنامه اطلاعات در یادداشتی نوشت: اگر سرویس‌های جاسوسی کشورهای متخاصم با جمهوری اسلامی ایران چندین هزار دلار خرج می‌کردند تا اطلاعاتی از پشت پرده سیاست در ایران به دست بیاورند هرگز نمی‌توانستند به چنین اطلاعاتی دست پیدا کنند که برخی از نمایندگان در بحث‌ها و مجادلاتی که پیش کشیدند، این اطلاعات را به بیرون انتقال دادند.

  نکته قابل توجه دیگر در اتفاقات  مجلس، برخورد دوگانه دوستان اصولگرای ما بود. وقتی آقای دکتر صالحی که نماد اخلاق، ادب و تواضع و از لحاظ اخلاقی و علمی انسان برجسته‌ای است توسط برخی از نمایندگان تهدید به مرگ می‌شود، این موضوع را در ذهن‌ها یادآور می‌شود؛ زمانی که ایشان در کسوت وزیر امور خارجه دولت محمود احمدی‌نژاد بود، مورد تأیید همین دوستان بود، اما امروز که ایشان با حریت به بیان واقعیت‌هایی می‌پردازد که در راستای منافع ملی کشور است و مطالبی را با صداقت و به درستی به سمع و نظر نمایندگان ملت می‌رساند که کاملاً منطبق با واقعیت‌هاست، برای برخی از دوستان اصولگرا تبدیل به فردی می‌شود که باید زیر سیمان دفن شود!

اینها هم از منظر اخلاقی اهمیت دارد و قابل تعقیب و مستوجب برخوردی از طرف مردم است و همین‌ طور به نوعی برخورد دوگانه اصولگرایانی است که در هر صورت خود را دلواپس می‌دانند. چنین برخوردی از سوی این طیف از اصولگرایان جای تأمل دارد که گویی افراد تا زمانی خوب هستند که در جناح آنها باشند و اگر به بیان واقعیت‌هایی بپردازند که منافع جناحی آنها را با خطر روبه‌رو می‌کند، حتی اگر به سود منافع ملی باشد، مستوجب تحقیر و تهدید می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
0
9
این نمایندگان باقی مانده جریان احمدی نژاد هستند و امیدوارم اسفند مردم با رای قاطع اینها رو به ...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین