کد خبر: ۳۲۴۶۸۱
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

زن آمریکایی همسر خود را در مقابل فرزندانش کشت

«جولی هارپر» 42 ساله اهل کالیفرنیا همسر خود آقای «جیسون هارپر» 44 ساله را در آگوست 2012 به قتل رساند. براساس گزارش پلیس قاتل که سالیان طولانی مورد اذیت و آزار روانی همسر خشن خود قرار گرفته بود تصمیم به کشتن او گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : پلیس در ادامه افزود جولی در ماه آپریل قرار بود او را به قتل برساند که متوجه  بارداری اش شد و اجرای این جنایت را تا آگوست به تعویق انداخت و در شب جنایت هنگامی که بچه هایش در طبقه پایین خانه شان در حال تماشای تلوزیون بودند با یک اسلحه به طبقه دوم خانه جایی که همسرش در حال استراحت بود رفت و با شلیک گلوله او را به قتل رساند سپس به همراه 3 فرزند خردسالش از محل جنایت گریخت و تا 16 ساعت در عموم ظاهر نشد.
 
به گزارش جام نیوز ،این زن پس از بازداشت توسط پلیس در دادگاه حاضر شد و ادعا کرد که قتل همسرش را از قبل برنامه ریزی نکرده بود و در یک تصمیم ناگهانی و برای دفاع از خود به او شلیک کرده است. او در ادامه افزود همسرش به او حمله کرد و  جولی  برای اینکه از کتک خودرن توسط او جلوگیری کند اسلحه را برداشت و ناخوداگاه به سمت او شلیک کرد.
 
جولی ادعا کرد که فقط می خواست او را زخمی کند و  قصد کشتن جیسون را نداشت و مرگ او یک حادثه بود.
 
گفته می شود که قربانی یک معلم ورزش بود و هیچ گونه سابقه ی سوئی از بدرفتاری و جرایم دیگر نداشت. خانم جولی در دادگاهی که اخیرا در روز دوشنبه برگزار شد به 40 سال زندان محکوم شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین