کد خبر: ۳۲۴۷۴۲
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

خواب گره گشای زن جوان پس از مرگ خواهرش

پرونده قتل مسافر سوئيس با خواب خواهرش وارد ماجراي جدیدی شد. اين زن مدعي است كه مقتول به خوابش آمده و سرنخ قاتل را در اختيارش گذاشته است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش جام نیوز، روز شنبه 31 مردادماه بود كه مأموران كلانتري 142 كن با تماس شهروندي از كشف جسد زن ميانسالي در فضاي سبز حوالي كلانتري با خبر و راهي محل شدند. با اعلام اين خبر قاضي مدير روستا بازپرس ويژه قتل به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي پايتخت در محل حادثه حاضر شد.

بررسي‌ها نشان داد مقتول كه زن ناشناسي است در محل ديگري با فشار بر عناصر حياتي گردن به قتل رسيده و بعد جسدش به اين مكان منتقل شده است. در حالي كه تحقيقات درباره اين حادثه ادامه داشت، بررسي پرونده افراد گمشده نشان داد مقتول زن 65 ساله‌اي به نام بنفشه و مقيم كشور سوئيس است كه دو ماه قبل برای ادامه زندگی به ايران آمده  است.
 
خواهر مقتول گفت: بنفشه در سوئيس زندگي مي‌كرد تا اينكه دو ماه قبل به تهران آمد و گفت قصد دارم براي هميشه در ايران بمانم. او خانه‌اي در منطقه شهران خريد و زندگي مجردي‌اش را شروع كرد. ما با هم رفت و آمد داشتيم و گاهي هم تلفني جوياي احوالش مي‌شدم تا اينكه چند روز قبل هر چقدر با او تماس گرفتم، جواب نداد. نگرانش شدم و با برادرم به خانه‌اش آمديم اما نگهبان ساختمان گفت چند روز قبل بنفشه را ديده است كه با نايلون زباله‌اي از خانه خارج شده و ديگر بازنگشته است.
 
ما با كليد يدكي كه داشتيم در خانه‌اش را باز كرديم ديدیم او حتي هنگام رفتن تلفن همراهش را هم با خودش نبرده است. پس از اين در اداره پليس شكايت كرديم تا اينكه جسدش را در پزشكي قانوني شناسايي كرديم. با شناسايي هويت مقتول، كارآگاهان تحقيقات گسترده‌اي را براي راز قتل مسافر سوئيس آغاز كردند و دريافتند از مدتي قبل پسر جواني به خانه مقتول رفت و آمد داشته و كارهاي بيرون بنفشه را انجام مي‌داده است.
 
همچنين مشخص شد پسر جوان بعد از حادثه به طرز مرموزي ناپديد شده است و كسي از سرنوشت او اطلاعي ندارد. در حالي مأموران پليس پسر جوان را به عنوان مظنون حادثه تحت تعقيب قرار داده بودند كه خواهر مقتول به دادسرا رفت و مدعي شد پس از حادثه مبلغ 180 ميليون تومان از حساب خواهرش برداشت شده است.

 وي گفت: خواهرم پول زيادي در حساب پس اندازش داشت و من از اين موضوع باخبر بودم. پس از حادثه احتمال دادم عامل يا عاملان حادثه او را با انگيزه سرقت به قتل رسانده باشند به همين خاطر به بانكي كه حساب داشت، رفتم و درباره حساب خواهرم سؤال كردم كه كارمند بانك اعلام كرد مبلغ 180 ميليون تومان از حساب خواهرم برداشت شده است.
 
پس از اين مأموران پليس به دستور بازپرس درباره حساب بانكي مقتول تحقيق كردند. بررسي‌ها نشان داد روز حادثه 180 ميليون تومان از حساب مقتول برداشت شده است. همچنين در بررسي‌هاي تخصصي مشخص شد زن و مرد ناشناسي با در دست داشتن كارت عابر بانك مقتول مبلغ 180 ميليون تومان از چندين مغازه طلا فروشي و صرافي طلا و پول خارجي خريداري كرده‌اند.
 
با گذشت بيش از 50 روز از حادثه در حالي كه مأموران هنوز موفق به شناسايي عامل يا عاملان اين حادثه نشده‌اند، خواهر مقتول بار ديگر به دادسراي جنايي آمد و مدعي شد خواهرش در خواب سرنخ عاملان قتلش را به او داده است. وي گفت: چند شب قبل خواهرم به خوابم آمد و گفت سرنخ قتل من در دست زني به نام فتانه است. پس از اين من درباره فتانه تحقيق كردم و فهميدم كه فتانه زن ميانسالي است كه هر چند وقت يكبار براي تميز كردن خانه بنفشه به خانه‌اش مي‌آمد و حتي خودم چند بار او را در حال تميز كردن خانه خواهرم ديده بودم.
 
پس از طرح اين ادعا، قاضي مدير روستا دستور داد كارآگاهان درباره فتانه و ادعاي مطرح شده از سوي خواهر مقتول تحقيق كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین