کد خبر: ۳۲۴۷۴۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

تقدیر از جوانمردی صالحی در مجلس و انتقاد به جلیلی که شش سال هیچ گزارشی از مذاکرات ارائه نداد

نمایندگان مجلس در نطق ها و تذکرات امروز خود هم نظرات مخالف و موافقشان با برجام را بار دیگر بیان کردند و هم از عیادت صالحی از حسینیان تقدیر کردند.
آفتاب‌‌نیوز : عباس قائدرحمت نماینده درود و ازنا در تذکري ضمن تشکر از علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی در عیادت از روح الله حسینیان، این اقدام را جوانمردانه و نشانه وفاق و همدلی دانست.

بهروز نعمتي نماينده اسدآباد نيز در نطق امروز خود تصويب برجام را از مهمترين مصوبات مجلس خواند و گفت: در اجراي برجام بايد دقت کنيم. همواره گفته و مي گوييم خطوط قرمز نظام و نظرات رهبري براي ما مهم است و بايد لحاظ شود.

وي مذاکرات هسته اي را بده بستاني سياسي خواند که توفيقاتي در نتيجه رشادت هاي فراوان در آن حاصل شده است. وي افزود: چرا برخي نمايندگان بر خلاف منويات رهبري به دنيال دو قطبي کردن فضاي کشور هستند؟ گردش بيش از 5 هزار سانتريفيوژ و حفظ آب سنگين اراک دستاورد بزرگي است. چرا برخي اين را نمي بينند و مدام بر طبل جنگ مي کوبند؟ ما تاکيد داريم که بايد جلوي هر نوع فتنه و جنگ را گرفت.

نعمتي ادامه داد: احتمالا برخي دوستان، دلواپس فقر و تنگدستي طبقات محروم و مرارت هاي مردم نيستند و نمي دانند برخي مردم فقط با يارانه مختصر دولت زندگي مي کنند!

وي افزود: از کميسيون برجام گلايه مندم که نظر اکثريت مجلس را در گزارش نهايي خود نياورد و با توهين هاي خود، شان مجلس را خدشه دار کرد. گله مندم از کساني که 6 سال مديريت مذاکرات را داشتند و حتي يک گزارش به مردم ندادند و امروز برجام را در مجلس و شوراي امنيت نقد مي کنند.

نماينده اسدآباد در پايان سخنانش گفت: مخالفت با با برجام، مخالفت با منويات رهبري نيست که گفتند مجلس بايد در اين خصوص اظهار نظر کند؟

اما محمدرضا پورابراهيمي داوراني نماينده کرمان در نطق امروز خود، خطاب به دولتمردان اظهار داشت: چرا همه چيز به برجام گره خورده و حتي تاخير در اجراي برجام را با دلار روز حساب مي کنيد؟ چرا به مردم آدرس غلط مي دهيد؟ 80 درصد مشکلات کشور نتيجه سوء مديريت هاست نه تحريم ها!

به گزارش خبرآنلاين، وي افزود: مردم منتظر گزارش دولت در خصوص تاثير اجراي برجام بر اقتصاد کشور هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین