کد خبر: ۳۲۴۷۴۸
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

فردا؛ بررسی مصوبه اجرای برجام در شورای نگهبان

سخنگوی شورای نگهبان از بررسی مصوبه مجلس مبنی بر "اقدام متقابل و متناسب دولت در اجرای برجام" در جلسه فردای این شورا خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سخنگوی شورای نگهبان از بررسی مصوبه مجلس مبنی بر "اقدام متقابل و متناسب دولت در اجرای برجام" در جلسه فردای این شورا خبر داد.

نجات‌الله ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به مصوبه مجلس مبنی بر "اقدام متقابل و متناسب دولت در اجرای برجام"، گفت: هنوز این مصوبه مجلس به صورت رسمی به شورای نگهبان ارائه نشده است.

وی افزود: اگر این مصوبه امروز از سوی مجلس شورای اسلامی به شورای نگهبان ارائه شود، در جلسه فردا و یا حتی پس فردای شورای نگهبان آن را بررسی می‌کنیم و نظر نهایی شورای نگهبان در این باره اعلام خواهد شد، اما تا این لحظه در دستور کار عادی جلسه فردای شورای نگهبان قرار ندارد.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توان گفت که شورای نگهبان برای بررسی این طرح جلسه فوق‌العاده تشکیل خواهد داد، اظهار داشت: شاید بتوان اینگونه مطرح کرد، اما در موارد دیگری هم بوده که شورای نگهبان برای بررسی‌‌های بیشتر موضوع در روزهای پنجشنبه هم تشکیل جلسه داده است.

گفتنی است، ظهر امروز مصوبه اجرای برجام برای بررسی در شورای نگهبان، به این شورا ارسال شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین