کد خبر: ۳۳۱۸۶۴
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳

مخالفت اکثریت نمایندگان با تحقیق و تفحص از طرح تحول سلامت

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان مجلس و به خصوص اعضای کمیسیون بهداشت با طرح تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت و طرح تحول نظام سلامت به هیچ عنوان موافق نیستند.
آفتاب‌‌نیوز :
 شفاآنلاین نوشت: دکترمراد هاشم زهي گفت: وزير بهداشت ودرمان براي طرح تحول سلامت زحمات زيادي كشيده اند. ضمن اینکه نتیجه تلاش های ايشان و تمامی دست اندرکاران وزارت بهداشت را به راحتي در رضايتمندي مردم و كاهش مشكلات آنها در حوزه سلامت مي بينم. بنابراين مطرح كردن چنين بحثي در نظام سلامت و حوزه بهداشت صحيح نيست.

نماینده مردم خراسان جنوبی و نهبندان گفت: پزشكان صاحب نظر مجلس و اعضاي كميسيون بهداشت با طرح تحقيق و تفحص از وزارت بهداشت مخالف هستند و به هيچ عنوان با اين طرح همراهي نمي كنند. به نظر من رسانه ها نیز نبايد به اين بحث دامن بزنند. چراکه اين طرح نظر شخصي يك نفر بوده و اصلا در كميسيون بهداشت و درمان هم مطرح نشده است .

وی افزود: در چنین شرایطی سوال اینستکه چرا بايد رضايتمندي مردم و كاهش مشكلاتشان را در حوزه سلامت ناديده بگيريم و مديريت خوب و تلاش هاي صادقانه وزير بهداشت وهمکارانشان را دراین طرح ملی زير سوال ببريم؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین