کد خبر: ۳۳۱۹۱۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸

حمله دلواپسان به موسوی‌لاری در ورامین +تصاویر

حضور وزیر کشور دولت اصلاحات در ورامین با حاشیه‌هایی مواجه شد.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام موسوی لاری که عصر امروز برای سخنرانی در جمع اصلاح‌طلبان ورامین به این شهر سفر کرده بود، در هنگام ورود به سالن همایش با دلواپسانی مواجه شد که به دنبال ممانعت از سخنرانی وی بودند.

هنگام ورود وزیر کشور دولت اصلاحات به سالن چند نفری با سر دادن شعارهایی به سمت وی هجوم بردند که موجب شد عمامه وی از سر او بیافتد.

موسوی لاری طی سخنانی در این همایش گفت:‌ تفکری که بگوید فقط باید از من پیروی کنی، تفکری داعشی است. راهی را نرویم که چهره جمهوری اسلامی را همچون داعش جلوه دهیم.

مشاور رییس دولت اصلاحات تاکید کرد: ما وظیفه داریم از جمهوری اسلامی به گونه ای دفاع کنیم که ثابت کنیم جمهوری اسلامی مساوی منطق است. اما عده ای در داخل عملکردشان اینگونه نیست.

گفتنی است در بین تجمع کنندگان برای ممانعت از سخنرانی موسوی لاری نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور داشت.

نماينده مردم ورامين در مجلس شوراي اسلامي گفت: اعتراض مردم در نشست اصلاح‌طلبان قرچک به حضور فتنه‌گران در اين نشست بوده و کسي قصد مزاحمت براي سخنراني آقاي موسوي لاري را نداشته است.

سيدحسين نقوي حسيني نماينده ورامين در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص نا آرامي در نشست اصلاح‌طلبان در قرچک گفت: تجمع اعتراضي صورت گرفته از سوي مردم و خانواده‌هاي شهدا ارتباطي با سخنراني آقاي موسوي لاري نداشت بلکه مردم نسبت به حضور دو نفر از عناصر فتنه در آن نشست اعتراض داشتند که من هم در ميان معترضين بودم.

وي افزود: مردم تنها با تجمع خود در آنجا و بدون هيچگونه درگيري اعتراض خود را به حضور اين فتنه‌گران در نشست اعلام داشتند و اطرافيان آقاي موسوي لاري سعي داشتند تا اين اعتراض آرام را با گاز اشک‌آور و ... به يک درگيري تبديل کنند.

نماينده ورامين در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: اين قبيل افراد به دنبال اين هستند تا با ايجاد اينگونه نا آرامي‌ها زمينه فتنه ديگري را در کشور فراهم کنند و به ندا آقا سلطان ديگري نيازمند هستند والا مردم حزب‌اللهي منطقه با حفظ شئونات و به صورت آرام تنها اعتراضشان را نسبت به حضور فتنه‌گران اعلام داشتند و اين اصلاح‌طلبان بودند که سعي داشتند تا اين اعتراض آرام را به درگيري تبديل کنند.

نقوي خاطرنشان کرد: اين همايش که قرار بود با حضور اصلاح‌طلبان ورامين، قرچک و پيشوا برگزار شود تعداد حاضران آن به 50 نفر هم نمي‌رسيد و از سوي ديگر من نمي‌دانم با وجود اين همه مسجد و حسينيه چرا بايد اينگونه نشست‌ها در هر محلي مثل چلوکبابي برگزار شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین