کد خبر: ۳۳۲۰۰۱
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳

کرباسچی: افراد دلسوز و کارآمد از هر جناح سیاسی باید وارد صحنه انتخابات شوند

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: افراد دلسوز، کارآمد و همه کسانی که دل آنان برای منافع ملی کشور می تپد باید وارد صحنه سیاسی انتخابات شده و برای کمک به منافع ملی کاندید شوند.
آفتاب‌‌نیوز : غلامحسین کرباسچی امروز  در سلسله نشست های ماهیانه انجمن اسلامی جامعه پزشکی استان قم در دفتر مجمع مدرسان و محققان حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مشکلات مشترک در کشور چنان زیاد است که باید از ظرفیت همه دلسوزان برای کمک به رفع مشکلات مردم و انقلاب اسلامی استفاده کرد.

کرباسچی یادآور شد: اگر کسی بخواهد برای تصمیم گیری در مجلس یا سایر امور مدیریتی وارد شود باید ابتدا دلسوز کشور بوده و نیازها و مشکل ها را خوب بفهمد و بزرگترین نشانه حزب اللهی بودن نیز توانایی کار و دلسوزی برای مردم است.

وی گفت: باید صادقانه و بدون غرض ورزی تصمیم بگیریم، هیچ کس در کشور دنبال خیانت عمدی نیست ولی برخی بدون توجه و ناخواسته به منافع ملی آسیب می زنند، بنابراین در انتخابات آینده باید افراد شناخته شده و کسانی که برای منافع ملی صلاحیت و کارآمدی داشته باشند، انتخاب شوند.

کرباسچی یادآور شد: روزی که نام دکتر حسن روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح شد، کسی دنبال این نبود که وی از چه جناحی است، چون آقای روحانی هم با تجربه و هم آشنا به مسائل کشور بوده و موفقیت های کم نظیری برای ایشان به خاطر این تجربه حاصل شده است.
کرباسچی گفت: ملاک ما برای معرفی کاندیدا در انتخابات مجلس نیز باید صلاحیت علمی، دانش و تجربه کافی برای اداره امور و دلسوزی برای مردم باشد.

وی به عنوان نمونه گفت: دکتر لاریجانی از شخصیت هایی است که در مساله برجام اثبات کرده که منافع ملی را بر منافع حزبی و گروهی ترجیح می دهند و امروز بسیاری از افراد می گویند ایشان صلاحیت چنین سمتی(ریاست مجلس) را دارد.
کرباسچی یادآور شد: البته برخی هم دنبال منافع ملی نیستند و ساز و کار خود را دارند ولی ما نسبت به شخصیت هایی که سال ها در مسند امور بودند و خوب هم عمل کردند نمی توانیم شرعا و قانونا مخالفتی داشته باشیم.
وی گفت: اگر در شرایطی این شخصیت ها از مسند امور حذف شوند در مقابل آنها، افراد بهتری جایگزین نمی شوند، ما در چارچوب قانون جمهوری اسلامی باید رفتار کنیم، ممکن است در جاهایی هم نسبت به شیوه صلاحیت ها توسط شورای نگهبان هم انتقاد داشته باشیم ولی طبق قانون باید عمل کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین