کد خبر: ۳۳۲۲۰۳
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴

پیروزی پرگل ولفسبورگ و شکست سنگین اشتوتگارت در بوندس لیگا

ولفسبورگ موفق شد در دیداری پرگل با 6 گل وردربرمن را در هم بکوبد.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته سیزدهم رقابت های بوندس لیگای آلمان با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از حساس ترین بازی‌ها ولفسبورگ موفق شد با نتیجه 6 بر صفر حریفش وردربرمن را از پیش رو بردارد و با پیروزی در این دیدار جایگاهش را در رده سوم جدول تثبیت کند. برای نایب قهرمان فصل گذشته بوندس لیگای آلمان گالوز (گل به خودی – دقیقه 11)، مکس کروز (دقیقه 44) برای ولسفبورگ گلزنی کرد تا نیمه نخست با برتری سبزپوشان به پایان برسد.

در ادامه گرگ‌های فوتبال آلمان موفق شدند 4 بار گلزنی کنند. ویرینا، گیلابوچی، باسدوست و کروز برای ولفسبورگ گلزنی کردند تا این دیدار با برتری 6 بر صفر میزبان به پایان برسد.

در دیگر دیدار مهم بایرلورکوزن که در لیگ قهرمانان حضور دارد موفق شد با نتیجه سه بر یک فرانکفورت را از پیش رو بردارد و به بردی با ارزش برسد. خاویر هرناندز مهاجم مکزیکی فصل قبل منچستریونایتد در این دیدار درخشید و دیگر گل قرمزپوشان را هاکان اوغلو ترکیه‌ای به ثمر رساند. در طرف مقابل مدجوویچ برای فرانکفورت گلزنی کرد. همچنین اشتوتگارت نیز در دیداری خانگی با 4 گل برابر اگزبورگ شکست خورد تا در ادامه فصل ضعیف خود در رده شانزدهم قرار گیرد. اما حساس ترین دیدار این هفته بوندس لیگا را از ساعت 21 دو تیم بایرن مونیخ و شالکه برگزار خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، در جدول رده بندی شاگردان پپ گواردیولا با 34 امتیاز در صدر قرار دارند و دورتموند که شب گذشته برابر هامبورگ شکست خورد به همراه ولفسبورگ در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین