کد خبر: ۳۳۲۲۱۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳

پیروزی الغرافه در شب گلزنی شجاعی

الغرافه در شبی که مسعود شجاعی عملکرد خوبی از خود نشان داد و موفق به گلزنی شد توانست برابر السیلیه در هفته نهم لیگ ستارگان قطر به پیروزی برسد.
آفتاب‌‌نیوز :
 در ادامه هفته نهم لیگ ستارگان قطر دو دیدار برگزار شد. الغرافه که به تازگی سرمربی برزیلی خود را از کار برکنار کرد در ورزشگاه خانگی السیلیه پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و موفق شد که با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد.

مسعود شجاعی ستاره ایرانی الغرافه در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و موفق شد که گل نخست بازی را در دقیقه 23 به ثمر رساند تا در کسب این پیروزی ارزشمند سهیم باشد. او در دقیقه 78 از بازی تعویض شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت الکاس قطر،الغرافه با این پیروزی که به دست آورد 14 امتیازی شد و به رده ششم جدول رده بندی صعود کرد.

در دیگر دیدار برگزار شده الجیش تیم دوم جدول رده بندی در ورزشگاه خانگی خود از العربی پذیرایی کرد و موفق شد با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسد.

اشکان دژاگه ستاره ایرانی العربی در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت اما نتوانست مانع از این شکست شود.

العربی با پیروزی در این دیدار می توانست به رده چهارم جدول رده بندی صعود کند و شانس کسب عنوان قهرمانی باشد اما با این شکست شرایط برای این تیم بسیار سخت شد.

در جدول رده بندی الریان با 24 امتیاز از 8 بازی در صدر قرار دارد و الجیش هم با این پیروزی 23 امتیاز شد و در جایگاه دوم جدول رده بندی جای گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین