کد خبر: ۳۳۲۲۴۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷

توقف رم در آغاز هفته سیزدهم سری A

رم در اولین دیدار هفته سیزدهم سری A برابر بولونیا متوقف شد تا فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست بدهد.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته سیزدهم لیگ فوتبال ایتالیا با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن رم در خانه بولونیا به میدان رفت و در حالی که با کسب یک برد می‌توانست به صدر جدول برسد، در نهایت به تساوی دو بر دو رضایت داد.

سه گل از چهار گل این دیدار از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. ابتدا آدام ماسینا در دقیقه 14 بولونیا را پیش انداخت ولی در ادامه میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی در دقیقه 52 از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند. رمی‌ها یک بار دیگر در نیمه دوم صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این بار ادین ژکو در دقیقه 72 موفق شد گلزنی کند. اما در حالی که سه دقیقه تا پایان مسابقه مانده بود، داور یک پنالتی هم برای بولونیا گرفت و ماتیا دسترو آن را تبدیل به گل کرد تا این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان برسد.

این بازی درگیرانه 9 بازیکن اخطاری هم داشت.

به گزارش ایسنا، حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم سری A را تیم‌های میلان و یوونتوس در تورین برگزار خواهند کرد. این دیدار از ساعت 23:15 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

شاگردان ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس با تیمی ناقص به میدان خواهند رفت. آنها سامی خدیرا را به دلیل مصدومیت به همراه نخواهند داشت. این دیدار تقابل تیم‌های ششم و هفتم جدول رده‌بندی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین