کد خبر: ۳۳۲۸۴۹
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

دستگیری باند سارقان منزل در فردیس

فرمانده انتظامی شهرستان فرديس از بازداشت اعضای باند ۴ نفره سارقان منزل و اعتراف آنها به ۳۶ فقره سرقت در فردیس خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی استان البرز، سرهنگ ايوب احمدی اظهار کرد: در پی افزايش وقوع سرقت های منزل در برخی از مناطق فرديس پيگيری موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران مبارزه با سرقت پليس آگاهی قرار گرفت.

احمدی گفت: ماموران پس از مراجعه به محل های سرقت و تحقيقات ميدانی متوجه شدند سارقان با يک دستگاه خودرو پرايد، همزمان با تاريک شدن هوا به درب منازل شاكيان مراجعه و پس از اطمينان از خالی بودن منزل با ابزار آهنی قفل درب ورودی واحد مربوطه را تخريب و اقدام به سرقت می کنند.

وی تصريح كرد: در پی درگيری ساکنان يکی از واحدهای آپارتمانی با سارقان، فرد مذکور به پليس آگاهی دعوت و با راهنمايی وی چهره فرضی متهمان ترسيم و در اختيار ماموران گشت کلانتری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فرديس افزود: در ادامه تحقيقات تکميلی، منزل يکی از متهمان در سرآسياب ملارد شناسايی و پليس با اخذ نيابت قضايی طی يک عمليات غافلگيرانه دستگير شد.

احمدی افزود: متهم در بازجويی های پليسی به جرم خود مبنی بر ۳۶ فقره سرقت منزل با همدستی سه نفر ديگر اعتراف و اقرار کرد با استفاده از سه دستگاه خودرو پرايد، ال ۹۰ و پژو ۴۰۵ سرقتی و دستکاری پلاک خودرو به نحوی که قابل شناسايی نباشد با استفاده از تاريکی شب به درب منازل مراجعه و پس از زدن زنگ منازل و اطمينان از خالی بودن آنها اقدام به سرقت اشيای قيمتی آنها کرده و سپس اموال سرقتی را به دو مالخر به فروش می رسانند.  

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: سه نفر همدست متهم رديف اول و دو نفر مالخر اموال مسروقه نيز در طرح ضربتی ماموران مبارزه با سرقت پليس آگاهی دستگير و به همراه پرونده متشكله جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضايی شدند.

احمدی در پایان افزود: ارزش اموال مسروقه ۴ ميليارد و ۶۱۰ ميليون ريال تخمين زده شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین