کد خبر: ۳۳۲۸۵۰
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

ازدواج دوباره پیرمرد 79 ساله باعث مرگش شد

دادستان عمومی و انقلاب ایذه از کشف یک قتل در این شهرستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : فیصل مزرعه گفت: در 28 مردادماه امسال گزارشی از سوی پلیس آگاهی مبنی بر آتش‌سوزی در یکی از منازل این شهرستان ارسال شد.

وی ادامه داد: در این حادثه پیرمرد 79 ساله‌ای اهل روستای سرقلعه هلایجان به هویت «ح.س» هنگامی که در حیاط منزل روی تخت خوابیده بود، دچار حریق شد که پس از فریادهای دختر وی و کمک‌رسانی از سوی همسایگان آتش خاموش و مصدوم به بیمارستان طالقانی اهواز انتقال یافت.

دادستان عمومی و انقلاب ایذه افزود: مصدوم دو هفته بعد به‌ علت شدت جراحات وارده و عوارض ناشی از عفونی شدن جراحات سوختگی در بیمارستان درگذشت.

وی ادامه داد: با ادامه تحقیقات مشخص شد که پیرمرد مقتول که نابینا بوده است، چند ماه پیش همسر خود را از دست داده و برای انجام امور شخصی قصد ازدواج مجدد داشته است که با مخالفت یکی از فرزندان خود روبرو می‌شود.

مزرعه اضافه کرد: همچنین با توجه به آثار باقی مانده از صحنه جرم و ارسال آنها به آزمایشگاه جنایی استان، حضور فرزند مقتول در شب حادثه و عمدی بودن آتش‌سوزی محرز شد که پس از تلاش ماموران و همکاری اهالی محل فرزند مقتول که جوان 24 ساله‌ای به نام «ح.س» بوده است، دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی گفت: با توجه به اقرار صریح متهم درباره وجود اختلاف با پدر خود، قصد انتقام‌جویی و ارتکاب به جنایت مذکور با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین