کد خبر: ۳۳۲۸۹۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶

دیدار نماینده مردم ساری و میاندرود با مدیر عامل بانک کشاورزی

در ادامه سلسله نشست های مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی و موکلان ایشان، دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی بعد از ظهر سه شنبه 3 آذر ماه در محل ساختمان مرکزی بانک کشاورزی میزبان نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورا ی اسلامی بود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، مهندس محمد دامادی  نماینده مردم ساری و میاندرود و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل بانک کشاورزی  ضمن قدردانی از اقدامات  موثر  و خدمات شایسته  دکتر شهیدزاده در مدت یکسال تصدی مدیریت بانک کشاورزی ، عملکرد این بانک را در راستای  تحقق اهداف توسعه ای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید  بسیار موثر و سودمند دانست و از راهکارهای مدیریتی وی در راه ارتقای معیشت کشاورزان و تولیدکنندگان  تجلیل کرد.

بر اساس این گزارش، در این نشست همچنین شیوه های حل مشکلات کشاورزان،  الزامات توسعه زیر بخش های  کشاورزی و پیشنهاداتی برای اقتصادی سازی و بهسازی  تولیدات بخش ارائه  و درخصوص نحوه تعامل و همکاری ها گفتگو شد.

شایان ذکر است در این سلسله نشست ها ، معضلات و چالش ها ی بخش کشاورزی مطرح و روش ها و راهکارهای حل مشکلات مورد بررسی و تبادل نظر قرار می گیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین