کد خبر: ۳۳۲۹۰۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳

واکنش جالب کریم باقری به انتخابش در برنامه نود

کریم باقری که به عنوان بهترین هافبک وسط بعد از انقلاب انتخاب شده است، عنوان کرد دست تک تک کسانی را که به من رای دادند می بوسم.
آفتاب‌‌نیوز : ورزش سه: در برنامه شب گذشته 90 کریم باقری به عنوان بهترین هافبک دفاعی بعد از انقلاب از میان گزینه‌هایی مثل حمید استیلی، ، آندرانیک تیموریان، مهدی فنونی زاده، سیروس قایقران و جواد نکونام انتخاب شد. او در این مورد می گوید: البته من برنامه را ندیدم چون عادت دارم که شبها زود بخوابم ولی صبح از نتیجه آرای با خبر شدم ونمی دانم باید در این مورد بگویم به غیر از مردم به من لطف داشتند و من از آنها تشکر می کنم. بقیه گزینه ها هم همه دوستان من هستند.

من به همه گزینه ها به غیر از خودم رای می دهم

به عقیده من در میان هافبکهای دفاعی تیم ملی جای نام هایی مثل ضیاء عربشاهی و حسین عبدی خالی بود. به هر حال این انتخاب کارشناسان برنامه 90 است و در مورد انتخاب این گزینه ها هم خودشان باید پاسخگو باشند. از من پرسیدید که رای خود من چه کسی بود باید در این مورد بگویم که همه این بازیکنان به غیر از خود من در جایگاه خودشان جزو بهترین ها بودند و با فوتبالشان به تیم ملی خدمت کردند و من به همه آنها رای می دهم.

51 گل ملی من در انتخابم بی تاثیر نبود

* در فرهنگ فوتبال ما بازیکنان گل زن جایگاه ویژه ای دارند فکر می کنید چقدر 51 گل ملی شما باعث شده جزو بهترینها قرار بگیرید؟

 بله من هم با حرف شما موافقم و فکر می کنم آمار گل زنی های من در این انتخاب بی تاثیر نبوده است. من همیشه تلاشم را کردم تا بتوانم بازیهای موثری برای تیم ملی به نمایش بگذارم. اینکه شما می گویید این آمار نشان می دهد که استقلالی ها هم به من رای دادند باید بگویم که من دست تک تک عزیزیانی را که به من رای دادند، می بوسم. ما همیشه مدیون مردم هستیم و من بارها گفته ام که هر چه دارم از آنها است. هدف من همیشه این بوده که بتوانم کاری کنم تا دل مردم شاد شود و امیدوارم مردم از کارهای کوچکی که من در تیم ملی انجام دادند، راضی باشند.

برای بازی سخت با نفت آماده می شویم

در حال حاضر بازیکنان پرسپولیس تمرینات خوبی را پشت سر می گذارند تا برای بازی سخت و مهم مقابل نفت در لیگ آماده شوند. ما باید بتوانیم با گرفتن هر سه امتیاز این دیدار جایگاه خودمان را در جدول بهبود ببخشیم. ضمن اینکه باید بیشتر تلاش کنیم تا علاوه بر گرفتن نتیجه آمار گلهای زده خودمان را هم بالا ببریم.

امیدوارم بازیکنان ما به جایگاهی که استخاقش را دارند برسند.

آیا شما هم با گفته آقای برانکو در مورد اینکه پرسپولیس قهرمان لیگ می شود، موافق هستید؟

ما در این فصل تیم خوبی داریم. لیگ را خوب شروع نکردیم ولی در ادامه دیدید که پرسپولیس بازی به بازی بهتر شد. در مورد قهرمانی نظر آقای برانکو مهمتر از همه است. امیدوارم در ادامه بازیکنان ما بتوانیم علاوه بر ارائه بازی زیبا به حق خودشان هم برسند و بتوانیم در لیگی که امتیازات نزدیکی دارند به حق خودمان برسیم.البته این مستلزم این مساله که بازیکنان ما با تمرکز بالا در تمرینات حاضر شوند و بتوانند به نتایج لازم دست پیدا کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین