کد خبر: ۳۳۲۹۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰
گروگانگیری پس از سرقتی ناموفق در مرز فرانسه و بلژیک

گروگانگیری جدید در فرانسه/ تیراندازی مردان مسلح به پلیس/چندین نفر زخمی شده‌اند/پایان گروگانگیری و آزادی همه گروگان‌ها

گزارش‌ها از یک گروگانگیری در شهر روبه در شمال فرانسه در نزدیکی مرز بلژیک حکایت دارد. این گروگان‌گیری در شمال فرانسه در جریان بوده و چندین نفر بر اثر شلیک گلوله زخمی شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع پزشکی مجروح شدن چند نفر بر اثر گلوله را تایید کرد.

به گزارش آفتاب، شاهدان عینی از وقوع گروگانگیری در یک پمپ‌بنزین خبر دادند. گفته می‌شود که مهاجمان سلاح خودکار کلاشینکف در اختیار دارند.

هنوز مشخص نیست که افراد مهاجم ارتباطی با حمله‌های تروریستی هفته گذشته پاریس داشته باشند. پلیس محلی اعلام کرد که به احتمال زیاد یک مدیر بانک به همراه خانواده وی به گروگان گرفته شده‌اند.

بی بی سی نیز نوشته است که پس از اعزام واحدهای ویژه پلیس به محل گروگانگیری، عملیات در محل جریان دارد و یک ناحیه شهر مسدود شده است.

گزارش رسانه های محلی حاکیست که حادثه در ساعت ۱۹:۰۰ به وقت محلی روی داد. مقام‌های محلی گفته‌اند گروگانگیری پس از آن اتفاق افتاده که مظنون یا مظنونان سرقتی ناموفق انجام دادند. گفته شده یک مدیر بانک و خانواده‌اش از جمله گروگان‌ها هستند. شاهدان عینی از شنیدن صدای شلیک گلوله در جریان گروگان‌گیری خبر داده‌اند.

بعضی رسانه‌ها این گروگانگیری را عملیاتی تبهکارانه خوانده‌اند. هنوز ارتباط احتمالی این اقدام با حملات اخیر به پاریس روشن نیست.

پایان گروگانگیری 

براساس گزارش رسانه های غربی به نقل ازمقام های محلی فرانسه گروگانگیری درشمال این کشوربا دخالت ماموران پلیس پایان یافت و همه گروگان‌ها آزاد شدند.

خبرگزاری فرانسه به نقل ازشهردار روبه گزارش داد که گروگانگیری پس از یک سرقت مسلحانه صورت گرفت. 

این خبرگزاری همچنین به نقل از یک مقام پلیس گزارش داد که چند مظنون در عملیات پلیس دستگیر شده اند وگروگان های آزاد شده هم درحال حاضر دریک 'محل امن' نگهداری می شوند.

این منبع خبری افزود : به دنبال حملات ترویستی 22 آبان ماه درپاریس که منجر به کشته شدن 130 نفر شد، رئیس جمهوری فرانسه اعلام وضعیت فوق العاده در سراسر کشور کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسین
|
United States of America
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
3
سلام. بنا به فرمایش امام علی ع بزرگترین نعمت پس از سلامتی امنیت است باتوجه به حمله‌های تروریستی هفته گذشته پاریس این ا تفاقات دور از انتظار نیست .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین