کد خبر: ۳۳۳۰۴۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

جمال شورجه: حال فرج‌الله سلحشور خوب است

جمال شورجه از بهبود وضعیت جسمانی فرج الله سلحشور خبر داد و تاکید کرد که در حال حاضر مشغول انجام فیزیوتراپی برای بهبود حرکت پا است.
آفتاب‌‌نیوز : جمال شورجه کارگردان سینما و از دوستان نزدیک فرج الله سلحشور درباره وضعیت عمومی این فیلمساز گفت: هفته ای یک بار به ملاقات فرج الله سلحشور می روم و احوال این فیلمساز را جویا می شم. به لطف خدا وضعیت عمومی و جسمانی این فیلمساز خوب است و تنها مشکل وی مساله تحرک پا است.

وی ادامه داد: عصب های پای سلحشور دچار آسیب شده و فیزیوتراپی می کند و به دلیل محدودیت حرکتی مجموع فعالیت هایش که اغلب مربوط به تولیدات دفتر فیلمسازی تبیان است در منزل انجام می دهد.

شورجه با اشاره به فعالیت های مشترک خود با فرج الله سلحشور گفت: مجموعه اپیزودیک «قصه های تبیان» به تهیه‌کنندگی فرج الله سلحشور توسط هنرمندان جوان و متعهد به اسلام و انقلاب در حال ساخت است و بنده هم به عنوان مدیر هنری در کنار این پروژه ها حضور دارم.

این کارگردان سینمای ایران با اشاره به روند تولید «قصه های تبیان» گفت: مجموعه «قصه‌های تبیان» با موضوع داستان های روز و قصه های کهن تاریخی و مذهبی ساخته می شود که در برگیرنده اتفاقات واقعی همراه با حکمت و عبرت است.

کارگردان فیلم سینمایی «۳۳ روز» متذکر شد: تعهد ما برای ساخت این مجموعه به شبکه های برون مرزی و سازمان بسیج بوده است و طبق قرارداد، سال گذشته ۵ اثر در قالب فیلم های داستانی به شبکه برون مرزی تحویل داده ایم و برای سال جاری هم ساخت ۱۰ فیلم را متعهد شده ایم. مجموع این آثار توسط حسن زندباف تدوین می شود.

شورجه در پایان یادآور شد: جدا از شبکه برون مرزی، ساخت ۱۵ فیلم دیگر را به سازمان بسیج متعهد شده ایم که در حال حاضر مشغول انجام آن هستیم. برای تولید این آثار ۱۵ گروه کارگردانی داریم که در شهرهای شمالی ایران، مشهد و تهران مشغول به کار هستند. علاوه بر سلحشور و بنده، منصور براهینی عضو شورای سیاستگذاری مجموعه اپیزودیک «قصه های تبیان» است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین