کد خبر: ۳۳۳۰۹۱
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳

اعطای 650 میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی‌ها در سال‌ جاری

رئیس فراکسیون حمایت از اشتغال و تولید مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعهد تسهیلات ارزان قیمت صندوق کارآفرینی و امید در سال 94 گفت: تعهدات این صندوق در سال‌جاری یک‌هزار میلیارد تومان بوده که تاکنون 650 میلیارد تومان آن در اختیار تعاونی‌ها قرار گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
غلامرضا کاتب در همایش تعاونگران شهرستان گرمسار که با حضور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد با اعلام این خبر اظهار کرد: تعاون‌گران باید با ارائه طرح‌ها و گسترش فعالیت‌های خود در صدد جذب مابقی اعتبارات نیز باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس گفت: ارائه تسهیلات ارزان قیمت به تعاونی‌ها می‌تواند برای این بخش نجات‌بخش باشد.

رئیس فراکسیون حمایت از اشتغال و تولید مجلس گفت: باید منابع تسهیلات ارزان قیمت را در اختیار تعاونی‌ها قرار داد تا با اجرای طرح‌های خود بتوانند گره اشتغال را باز کنند.

وی تصریح کرد: در سفر معاون وزیر کار به شهرستان گرمسار مجوز پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به 50 طرح تعاونی در شهرستان‌های آرادان و گرمسار اخذ شد.

کاتب اظهار داشت: با توجه به شرایط سختی که کشور با آن روبرو است و سه بحران اساسی کم‌آبی ، رکود و بیکاری در جامعه تعاونی‌ها می‌توانند با اجرای طرح‌ها و گسترش فعالیت‌های خود برای اشتغال در جامعه گره‌گشا باشند.

وی ادامه داد: اشتغال باید هم از شیوه اشتغال‌های عمومی و هم اشتغال‌های خرد و کلان مورد بررسی و پردازش قرار گیرد وگرنه کشور از این حوزه آسیب خوهد دید.

رئیس فراکسیون حمایت از اشتغال و تولید مجلس با اشاره به تعهد تسهیلات ارزان قیمت صندوق کارآفرینی و امید در سال 94 گفت: تعهدات این صندوق در سال‌جاری هزار میلیارد تومان است که تا کنون 650 میلیارد تومان آن در اختیار تعاونی‌ها قرار گرفته است .

وی ادامه داد: تعاونگران باید با ارائه طرح‌ها و گسترش فعالیت‌های خود در صدد جذب مابقی اعتبارات نیز باشند.

نماینده گرمسار و آرادان، خطاب به مسئولان و تعاونگران گفت: در شرایط فعلی با همفکری و هم اندیشی برای اشتغال می‌توان برای مشکلات پیش‌روی کشور چاره‌جویی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین