کد خبر: ۳۳۳۱۰۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳

مظلومی: چند تغییر در نیم‌فصل خواهیم داشت

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش باید در طول 90 دقیقه پیروز بازی مقابل نفت می‌شد.
آفتاب‌‌نیوز :
پرویز مظلومی بعد از پیروزی تیمش برابر نفت در جام حذفی درباره این دیدار گفت: جام حذفی بازی حساس و پرهیجانی دارد. ما باید در طول 90 دقیقه می بردیم.

او افزود: ما نیمه دوم می شد گل دوم را بزنیم اما ده نفره شدیم. بازیکنانم با غیرتشان ده نفره کار کردند و 70 دقیقه مقاومت کردند تا کار به پنالتی کشید. تبریک می‌گویم به رحمتی که شجاعانه ایستاد و به نفت هم خسته نباشید می‌گویم بابت بازی پایاپایی که ارائه دادند. ما از امروز به بازی بعدی فکر می‌کنیم تا روال خود را ادامه دهیم.

به گزارش ایسنا، سرمربی استقلال درپاسخ به سوالی درباره اخراج یعقوب کریمی بیان کرد: بهتر است کارشناسان در این مورد صحبت کنند. او با دریافت کارت دوم اخراج شد. باید به قضاوت داوران احترام گذاشت. به آنها خسته نباشید می‌گوییم. آنها هم می توانند اشتباه کنند.

او درپاسخ به سوالی درباره مشکلات تیمش و نقل و انتقالات استقلال بیان کرد: اگر بازیکنمان اخراج نمی شد کار به پنالتی نمی‌کشید. ما دقیقا از جایی گل خوردیم که بازیکنمان اخراج شده بود. ما قطعا در نیم فصل خودمان را تقویت می‌کنیم اما درباره آن بعدا می‌توانیم صحبت کنیم. در حال حاضر ما درخواست هایمان را به مدیریت باشگاه گفته‌ایم و تغییرات در تیم ما قطعی است.

مظلومی در پاسخ به سوالی درباره کرار اظهار کرد: درباره کرار دیگر صحبت نمی‌کنم چراکه این موضوع زیادی کش پید
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین