کد خبر: ۳۳۳۱۰۹
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷

اعتراض صالح به منصوریان/ استقلالی‌ها باز هم علیه صادقیان شعار دادند

تماشاگران استقلال در طول بازی این تیم مقابل نفت بارها علیه پیان صادقیان بازیکن پیشین پرسپولیش شعار دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
در دقیقه 14 وقت اضافه نخست دیدار دو تیم نفت و استقلال، علیرضا منصوریان که در تمام دقایق بازی روی نیمکت نشسته بود با ورود به محوطه استقلال در کنار مجید صالح مربی آبی پوشان قرار گرفت و با بازیکنانش صحبت کرد که این موضوع با اعتراض مربی استقلال همراه شد و منصوریان برای جلوگیری از درگیری از نیمکت نشینان استقلال عذر خواهی کرد.

در زمان استراحت دو تیم نفت و استقلال بین وقت های اضافه اول و دوم منصوریان پیام صادقیان را فرا خواند و با او صحبت کرد. هواداران استقلال بارها علیه پیام صادقیان شعار دادند.

در اواخر وقت اضافه دوم این دیدار پیام صادقیان در اعتراض به داور بازی با یک کارت زرد مواجه شد که این عمل با شعارهای شدید هواداران استقلال رو به رو شد که با این کار منصوریان به کنار خط آمد و با صادقیان صحبت کرد و او را آرام کرد. در همین زمان پرویز مظلومی از هواداران استقلال خواست تا علیه صادقیان شعار ندهند.

اتفاقات و حاشیه‌های ضربات پنالتی

* اولین پنالتی این دیدار را امید ابراهیمی برای استقلال زد که توپ راهی اوت شد. بعد از این اتفاق خسرو حیدری، مدافع هابک آبی‌های پایتخت به سرعت به سمت ابراهیمی دوید و به او دلداری داد.

* مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال هیچ یک از ضربات پنالتی تیمش را نگاه نکرد و در همه صحنه‌ها پشت به توپ در حال دعا خواندن بود.

* چند تن از بازیکنان نفت تهران با پتویی که دور خود پیچیده بودند ضربات پنالتی را ایستاده تماشا می‌کردند.

* فرزاد مجیدی مربی استقلال زمانی که تیمش می‌خواست پنالتی سوم را بزند از هواداران استقلال می‌خواست تا آبی‌های پایتخت را به شدت تشویق کنند و با ایجاد سروصدا مانع تمرکز بازیکنان نفت شوند.

* وقتی که نفتی‌ها این فرصت را در پنالتی پنجمشان داشتند تا استقلال را ببرند کادر فنی این تیم به هوای گل به همراه بازیکنان نفت تا نیمه‌های زمین دویدند ولی رحمتی این توپ را گرفت.

* روزبه چشمی که پنالتی پنجم استقلال را نتوانست گل کند، بعد از گل نشدن پنالتی نفتی‌ها به سمت رحمتی دوید و از دروازه‌بان تیمش تشکر کرد.

* علیرضا بیرانوند دروازه‌بان نفت تهران در پنالتی هفتم بازی خواست به صورت پنهانی به سمت وحید شیخ‌ویسی دروازه‌بان نفت برود که ناظر بازی متوجه این امر شد و نگذاشت بیرانوند این کار را انجام دهد.

به گزارش ایسنا، مهدی رحمتی که پنالتی آخر نفت را مهار کرد و مانع از پیروزی شاگردان منصوریان شد، از سوی هواداران استقلال تشویق شد. آن‌ها با شعار "تیم ملی بی سید نمی‌خواهیم" از کی‌روش خواستند تا رحمتی را به تیم ملی دعوت کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین