کد خبر: ۳۳۳۱۲۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳

پاسخ بیرانوند به عدم دعوت رحمتی به تیم ملی

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران معتقد است که حق نفتی‌ها در دیدار مقابل استقلال پیروزی و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 علیرضا بیرانوند پس از شکست تیمش مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار کرد: بازی واقعا خوبی بود. شاهدان عینی این بازی که تماشاچیان استقلال بودند می‌توانند گواهی دهند که حق نفت در این دیدار پیروزی بوده است. ما می‌توانستیم در طول 90 دقیقه به برتری برسیم و در ضربات پنالتی نیز دو بار این فرصت را داشتیم اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.

وی در پاسخ به اینکه علت درگیری کادر فنی استقلال و نفت در کنار زمین چه بود عنوان کرد: من تماما حواسم به بازی و زدن ضربات پنالتی بود و توجه نکردم که چه اتفاقی در کنار زمین می‌افتد. به هر حال اگر اتفاقی هم رخ داده جای تاسف است که در چنین بازی‌ای شاهد آن باشیم.

به گزارش ایسنا،دروازه‌بان تیم فوتبال نفت در پاسخ به اینکه به نظر می‌رسد شیخ ویسی نتوانسته جای او را در درون دروازه نفت پر کند گفت: وحید از زمانی که درون دروازه نفت قرار گرفته عملکرد بسیار خوبی داشته و برای نفت مثمرثمر بوده است. در این بازی نیز در طول 90 دقیقه بسیار خوب ظاهر شد اما ضربات پنالتی 50-50 است و نمی‌توان درباره آن مسئله خاصی را مطرح کرد.

دروازه‌بان ملی‌پوش فوتبال ایران همچنین در پاسخ به اینکه به نظر می‌رسد علی‌رغم عملکرد خیره کننده رحمتی و عدم دعوت او به تیم ملی به نوعی حق‌خوری صورت گرفته است گفت: کی‌روش مربی بین‌المللی است و در این رابطه باید کادر فنی نظر دهد. به هر حال کی‌روش مربی بزرگی است و اشتباه نمی‌کند. هر وقت نیز که صلاح باشد هر بازیکنی را به تیم ملی دعوت می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین