کد خبر: ۳۳۳۲۶۸
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱

نشست ساماندهی مبارزه با قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در برخورد با قاچاقچیان سوخت بر کسی ترحم نکنید، بگذارید بدانند که برخورد جدی است .
آفتاب‌‌نیوز :
علی اوسط هاشمی در نشست ساماندهی مبارزه با قاچاق سوخت استان از اختصاص 105 میلیون لیتر سوخت در ماه به مرز نشینان ساکن تا شعاع 20 کیلومتر خبر داد.

وی افزود: این مقدار سوخت برابر است با حمل و نقل 3500 دستگاه تانکر سوخت رسانی به استان که تحول بزرگی در اقتصاد مردم استان خصوصا مرزنشینان صورت خواهد گرفت .

به گزارش ایسنا به نقل استانداری، هاشمی گفت: سیاست‌گذاری و پیگیری انجام شده مدیران استان باعث این موفقیت شده مضافاً این‌که قیمت گذاری برای این محموله سوخت نیز بر عهده مسئولین استانی است.

استاندار خاطرنشان کرد: سیاست و تلاش‌های مسئولین استانی در امر مبارزه با قاچاق سوخت باعث صرفه جویی 6 میلیون لیتری سوخت در این استان در مدت 8 ماهه گذشته از سال گردیده است و این به معنی مدیریت 80 درصد سوخت استان است.

وی گفت: مسئولیت، شناسایی افراد مرزنشین برای قرارگرفتن در سامانه سوخت مرزی تا شعاع 20کیلومتر بر عهده فرمانداران شهرستان‌های مرزی است، زیرا آنها از وضع موجود سکونت افراد اطلاع دارند.

هاشمی در این جلسه تاکید کرد: سعی شود مشاورین فروش سوخت در شهرهای مرزی از میان افراد مورد اعتماد و مورد وثوق مردم و مسئولین تعیین شود تا علاوه بر آن بتوانند پشتوانه‌ای برای مرزبانان دراستان باشند.

استاندار اظهار کرد: تیمی متشکل از دستگاه‌های مرتبط به مدت ده شب در مبادی ورودی استان مستقر و مقدار ورود سوخت در استان را در مدت تعیین شده کنترل نماید تا بر اساس آن تصمیم گیری و راستی‌آزمایی صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: اگر خطایی در قاچاق سوخت از طرف مسئولین و مجموعه آنها صورت پذیرد باید جوابگو باشند.

وی گفت: نیروگاه‌های استان در اولویت گازسوز کردن قرار گیرند و متولیان در این خصوص اعتبارسنجی کنند.

وی افزود: اقدامات شما در مبارزه با قاچاق سوخت به ترانزیت استان لطمه وارد نکند.

در ابتدای این جلسه میرشکاری معاونت امنیتی استانداری طرح ساماندهی مبارزه با قاچاق سوخت را ارائه که مورد تصویب قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین