کد خبر: ۳۳۳۴۴۶
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸

انفجار مرگبار در اصفهان/جستجو برای یافتن مفقودان ادامه دارد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: متاسفانه عصر روزگذشته به دلیل انفجار گاز، دو باب منزل مسکونی به طور 100 درصد تخریب شدند و تاکنون یک نفر کشته و دو نفر مجروح شده‌اند، اما کماکان جستجو برای پیدا کردن مجروحان احتمالی دیگر ادامه داد.
آفتاب‌‌نیوز :
بهزاد بزرگزاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این انفجار که در خیابان بعثت و منطقه چمران اصفهان رخ داد دو باب منزل مسکونی به طور کامل تخریب شده است و تاکنون یک نفر نیز به دلیل سوختگی شدید و سقوط آوار جان خود را از دست داده است.

وی با بیان این‌که علت این انفجار نشت گاز و اختلاط 15 درصدی هوا و گاز هنگام انفجار بوده است، افزود: پس از جستجوی اولیه نیروهای آتش نشانی، دو نفر از زیر آوار خارج شدند که سریعا به بیمارستان انتقال داده شدند و یک نفر نیز متاسفانه جان خود را از دست داد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان ادامه داد: طبق گزارشات، یک مادر و دختر هنوز زیر آوار هستند و جستجو برای یافتن آن ها هنوز ادامه دارد.

بزگرزاد تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی مجبور هستند که آوار را با دست جابه جا کنند، چراکه با استفاده از تجهیزات دیگر احتمال آسیب دیدن به افراد زیرآوار وجود دارد و همین امر باعث شده تا جستجو اندکی کند پیش رود.

وی تاکید کرد: نیروی زیاد هم نمی‌توانیم داخل این دو ساختمان تخریبی بفرستیم چون میزان اکسیژن زیاد نیست و همه این عوامل باعث شده تا جستجو برای مفقودان احتمالی کمی کند پیش برود، اما جستجوها هنوز ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین