کد خبر: ۳۳۳۵۸۵
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵

ماجرای حضور آلن دلون در سینمای ایران به روایت پیمان فاسم‌خانی

پیمان قاسم‌خانی درباره خبرهای منتشر شده از حضور آلن دلون در فیلم خود توضیحاتی را ارائه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
ایسنا نوشت: این فیلمنامه‌نویس که در تدارک ساخت اولین فیلم سینمایی‌اش است درباره حضور آلن دلون در فیلم‌اش بیان کرد: واقعیت این است که صحبت‌های جدی با مدیر برنامه‌های این هنرپیشه انجام شده بود، اما در حال حاضر این قضیه منتفی شده است.

قاسم‌خانی ادامه داد: زمانی داستان فیلم طوری پیش می‌رفت که قرار بود خسرو خسرشاهی (دوبلور صدای آلن دلون در ایران) در فیلم من ایفاگر نقش خودش باشد و به همین دلیل هماهنگی‌هایی از طریق بهروز هاشمیان و شرکت سینمایی‌اش (silkroad production)در فرانسه صورت گرفت تا آلن دلون هم در این فیلم حضور داشته باشد و به توافق‌های اولیه هم رسیدیم، اما بنا به دلایلی آقای خسروشاهی امکان حضور در فیلم را پیدا نکرد و در نتیجه حضور آلن دلون هم منتفی شد.

پیمان قاسم‌خانی اولین فیلم سینمایی خود را تا چند روز دیگر با نام موقت «پلیس‌بازی» و با بازی حمید فرخ‌نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، بیژن امکانیان، رضا رویگری، مانی حقیقی، نسیم ادبی و امیرمهدی ژوله جلوی دوربین می‌برد.

این فیلم که پیش از این «پژمان» نام داشت، فعلا با نام موقت «پلیس‌بازی» مرحله پیش تولید خود را می‌گذراند و طبق گفته پیمان قاسم‌خانی خط داستانی فیلم که به نوعی در ادامه سریال «پژمان» بوده، تغییر کرده و در نسخه سینمایی، پژمان جمشیدی‌ که این روزها به عنوان بازیگر فعالیت می‌کند، محور داستان خواهد بود.

این فیلم به تهیه‌کنندگی محسن چگینی و سید محمد امامی ساخته می‌شود و برخی دیگر از عوامل آن عبارتند از؛ علی تبریزی (فیلمبردار)، پیام اسکندری (طراح صحنه)، رعنا امینی (طراح لباس)، زینب نصرالهی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز) ،‌داریوش صادق‌پور (صدابردار) و دهقان محمدی (کارگردان صحنه‌های اکشن).
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین