کد خبر: ۳۳۳۶۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
امروز انجام می‌شود

چکش کاری بودجه 95 در هیات دولت

لایحه بودجه سال آینده برای بررسی و تصویب کلیات امروز به هیات دولت می‌رود.
آفتاب‌‌نیوز : در یک هفته مانده به اتمام مهلت قانونی - 15 آذر - دولت برای ارائه لایحه بودجه سال بعد به مجلس، آنطور که مقامات بودجه نویسی اعلام کرده‌اند، اگر مساله‌ای پیش نیاید طبق قرار قبلی امروز-یکشنبه- سازمان مدیریت و برنامه ریزی لایحه را به هیات دولت ارائه می‌کند تا مورد بحث و بررسی کابینه قرار گرفته و کلیات تصویب شود.

بر این اساس بعد از تصویب کلیات لایحه بار دیگر به سازمان مدیریت و برنامه ریزی بازگشته و بودجه نویسان اعداد و ارقام را با توجه به تغییرات و نظرات احتمالی کابینه، نهایی خواهند کرد.

میزان افزایش حقوق کارکنان دولت، تعیین نرخ ارز به عنوان مبنای تبدیل دلار به ریال، قیمت‌گذاری هر بشکه نفت و میزان فروش آن، بودجه عمومی ،بودجه عمرانی و درآمدهای مالیاتی از اهم مباحث قابل طرح و بررسی در بررسی بودجه در هیات دولت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، طبق پیش‌بینی های قبلی نرخ دلار 3100 تومان، قیمت هر بشکه نفت بین 42 تا 50 دلار، افزایش حقوق حدود 10 درصد، بودجه عمومی در حدود 213 هزار میلیارد تومان تعیین شده بود که البته تجربه سالهای گذشته نشان می‌دهد که این ارقام تا روز آخر تحویل بودجه نیز قابلیت تغییر داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Japan
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
0
0
تفاوت دولت فعلي و قبلي را مي توان در ارائه لايه بوجه به مجلس تشخيص داد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین