کد خبر: ۳۳۳۷۴۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸

هوای تهران، اهواز و اصفهان ناسالم

مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور امروز یکشنبه اعلام کرد: هوای تهران ، اهواز و اصفهان ناسالم و کلان شهرهای کرج، تبریز و مشهد در شرایط سالم قرار دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش مرکز کنترل و پایش محیط زیست و بر اساس آنچه در سایت ماهواره اروپایی Eumetsat مشاهده شده، وضعیت تحلیل گرد و غبار از ساعت هشت صبح 7 تا هشت صبح 8 آذربه شرح ذیل است:

از ساعت 15 روز گذشته گرد و غبار با غلظت قابل توجهی در منطقه خاورمیانه پدیدار شد، در ایران در بیشتر نقاط این پدیده قابل مشاهده است و تا نیمه شب افزایش داشت به خصوص در بخش های کوهستانی و مرکز کشوراین پدیده تا صبح امروز با همان غلظت بالا در منطقه باقی مانده است.

مجید آزادی مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جو به خبرنگار علمی ایرنا گفت: سرعت کنونی باد در تهران 3 متر بر ثانیه (11 کیلومتر بر ساعت)، میزان دید افقی بیش از 9 کیلومتر و رطوبت نسبی 23 درصد است. 

وی اظهار کرد: هوای کنونی تهران صاف با بیشینه دمای 17 و کمینه دمای 8 درجه سانتی گراد در 24 ساعت گذشته اعلام شده است.

آزادی گفت: هوای تهران برای 48 ساعت بعد صاف درپاره ای نقاط غبارآلود و 24 ساعت بعد آن نیمه ابری درپاره ای نقاط غبارمحلی دربعدازظهر افزایش ابر پیش بینی شده است. هوای کنونی تهران صاف، دما 15 درجه سانتیگراد و جهت باد جنوب شرقی گزارش شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین