کد خبر: ۳۳۳۹۷۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵

حاشیه‌های بازی نفت تهران و پرسپولیس

پیام صادقیان پس از نشان دادن پیراهن قرمزی که زیر لباس بازی‌اش پوشیده بود مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
نیمه دوم دیدار پرسپولیس و نفت حاشیه‌های بیشتری نسبت به نیمه نخست در بر داشت چرا که پس از به ثمر رسیدن گل تساوی از سوی زردپوشان نفت بازیکنان در کوچک‌ترین برخوردها با یکدیگر به درگیری لفظی می‌پرداختند اما خوشبختانه کار به درگیری فیزیکی کشیده نشد.

ماموران ورزشگاه تعداد صندلی خاصی را برای تماشاگران در نظر گرفته بودند اما تعداد زیادی تماشاگر به ورزشگاه آمده است که نیازمند صندلی‌های بیشتری بود اما ماموران باز هم اجازه نشستن تماشاگران بر روی صندلی‌های خالی را ندادند تا هواداران ایستاده بازی را تماشا کنند.

به گزارش ایسنا، پیام صادقیان پس از تعویض به سمت هواداران پرسپولیس آمد و پیراهن زرد خود را بالا زد و پیراهن قرمزی را که زیر لباس بازی‌اش پوشیده بود به هواداران نشان داد که این موضوع باعث تشویق او از سوی آن‌ها شد. در همین لحظه نفتی‌ها گل تساوی را به ثمر رساندند و ابراز علاقه پیام صادقیان به پرسپولیس هم به پایان رسید.

پیش از این علی کریمی زمانی که با پیراهن استیل آذین مقابل پرسپولیس قرار گرفته بود پس از اینکه با کارت قرمز مسعود مرادی از زمین اخراج شد، پیراهن بازی‌اش را درآورد که زیر آن لباس قرمزرنگی پوشیده بود و این حرکت با تشویق شدید هواداران پرسپولیس همراه شده بود.

همچنین در صحنه‌ای علیرضا منصوریان نسبت به قضاوت داور انتقاد کرد که این موضوع مورد حساسیت هواداران پرسپولیس قرار گرفت و او را هو کردند.

تعداد هواداران در ورزشگاه به حدود 8 هزار نفر می‌رسید.

در پایان بازی هواداران پرسپولیس به شدت نسبت به فرصت‌سوزی‌های بازیکنان تیمشان معترض بودند و به طور مشخص به چند بازیکن اعتراض کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین