کد خبر: ۳۳۴۱۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

واکنش الهام چرخنده به انتشار ویدئوی جنجالی

الهام چرخنده گفت:تمام همکاران من مورد توهین قرار گرفتند نمونه اش بهاره رهنما و بهنوش بختیاری. اما هیچ کدام به اندازه من توهین نشدند چرا کسی نیست جواب اینها را بدهد.
آفتاب‌‌نیوز : الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت های اخیرش گفت: یکی دو فیلم نامه برایم ارسال شده که در حوزه سینما است و بسیار هم فیلم نامه های فاخری هستند انشالله در انتظار هستیم که صاحبان  پروژه اعلام کنند که فکر می کنم حضور در این کارها برایم افتخاری باشد. حضور در یک کار شهدای اقلیت که ده قسمت است که من یک سال و نیم پیش کار کردم در مراحل پایانی تدوین است و در ارتباط با خانواده های شهدای اقلیت است که فکر می کنم جزو آثار خوب است البته باید بگویم که این اثر مستند است و از تصاویر آرشیوی زیادی استفاده شده است تقریباً این کاربه روایت الهام چرخنده است. کارگردان و مجری این کار هستم و برای شبکه افق ساخته شده است. امیدوارم ادای دینی باشد به شهدای اقلیت عزیزمان.

وی افزود: یک کار دیگر را در مرحله پیش تولید به سر می بریم و من مجری و تهیه کننده و کارگردان آن نیز هستم و قرار است برای شبکه دو ساخته شود. در مورد آزادی زندانی زن است. این کار مجری محور است که در آن در  مورد ناهنجاری های جامعه حرف می زنیم. هنوز زمان پخش این برنامه مشخص نیست اما نامش «با من قدم بزن» است.

چرخنده عنوان کرد: تلویزیون و یا پرده سینما آنقدر قدرتمند نیست که بتواند انرژی پاکیزه مردم را بگیرد. من عاشق مردم هستم و به جرأت می گویم که مردم دوست داشتنی داریم. تمام تلاش خود را می کنم تا یک برنامه در خور مردم را تولید کنم و البته باعث سربلندی سینما و تلویزیون باشم. از همه عذر می خواهم که مدتی نبودم در حال کشف و شهود دغدغه های خودم بودم.

این بازیگر ادامه داد: نمی دانم چرا تا بنده کاری انجام می دهم این شبکه های بیگانه در موردش بد حرف می زنند اما این اولین خبری است که بعد از مدتها از کارم به رسانه ها گفتم.

چرخنده با اشاره به حواشی فیلم پخش شده از او در یکی از دانشگاه های کشور اظهار کرد: واقعیت این است که من یک سال و نیم است که تمام دانشگاه ها می روم و باید بگویم فیلمی که در شبکه های مجازی از من دست به دست می چرخد و صحبت من را نشان می دهد تدوین و تکه تکه شده  است. در یکی از دانشگاه ها گفتم چرا قضاوت می کنید من مادر امیر شایان و ارسطو هستم فرزند من این صحنه ها و برخورد ها را می بیند و اذیت می شود. آن هم امسال کنکور دارد. چرا می روید و حرف های زشت می زنید؟!

شما با من چه مشکلی دارید چه حلالی را حرام و چه حرامی را حلال کردم که با من این طور برخورد می شود. از ابتدا دو الی سه پسر در سالن حضور داشتند که می خواستند جو سالن را به هم بزنند. حرف های زشت و رکیک به من زدند و من دائم سکوت کردم و گفتم هر کشوری نظرش محترم است و مثال زدم آدم های آن کشور باید به قوانین آن کشور احترام بگذارند و این ربطی به دین ندارد و از آنجلینا جولی مثال زدم که به افغانستان رفته تا به انسان های ضعیف کمک کند که به احترام آنها نه آرایش دارد و نه بی حجاب است بعد یه پسری از دور به من گفت نکنه که آنجلینا جولی ایران تویی؟! من هم در جواب گفتم نه مادرتان است.

وی ادامه داد: اگر حرفت زشت بود که هیچ اگر هم خوب بود که باز هم جای ناراحتی ندارد. چطور به همه فشار می آید. برخی علاقه دارند از من گاف بگیرند اما از آنجایی که من قانون مند هستم نتوانسته اند. آن پسر شروع به فحاشی کرد که محافظ ها گرفتنش و من گفتم حق ندارید به وی دست درازی کنید اما باید بگویم که من در جبهه امیر المومنین هستم. یک کلمه گفتم مادرت است ببین چقدر زجر می کشی پس متوجه باش که بچه من نیز چقدر عذاب می کشد.

چرخنده با اشاره به جوسازی برخی از افراد خارج نشین در پی این موضوع گفت: یکی از این افراد فیلم بنده را در صفحه مجازی خودش گذاشته و مجری یکی از این شبکه های بیگانه ضد انقلابی است اگر خائن نبود بر می گشت و به کشورش خدمت می کرد.. آنجا نشسته اند یک روز من و روز دیگر احسان علیخانی سوژه شان است. شما اگر زرنگی همان خواننده خود را نگه دار که ضد انقلاب است. این فرد نه تنها به کشور بلکه به هم جنس خود نیز خیانت می کند و در آن سوی دنیا به بالاترین مقامات کشوری نیز توهین می کنند. آیا این نان درآوردن حلال است بلکه حرام است. وقتی کشور و باور خود را می فروشید خائن هستید. از من تیتر زدند که الهام چرخنده گفته است من می توانستم جای فلان خواننده زن باشم. به من به جرم زن ایرانی بودن و یاعلی گفتنم توهین کرده اند آن وقت بیایم این حرف را بزنم. من به کشورم خدمت کردم. سفارت مالزی می داند در تمام برنامه های ویژه در خدمت کشورم بودم.

به گزارش میزان، وی خاطرنشان کرد: مردم باید به این فکر کنند که چرا این ویدیو را دست به دست می چرخوانند. در دانشگاه بابلسر به فاصله چند دقیقه چند نفر چادری شدند. چرا صفحه اینستاگرامم را پاک کردم برای این که جایی برای عقده گشایی برخی شده بود این در حالی است که فرزند من با دیدن این حرف های زشت  زجر می کشد و به همین دلیل من نیز پاک کردم. من هم یک زن بختیاری هستم صبر نمی کنم  که از این ها حرف بخورم.تمام همکاران من مورد توهین قرار گرفتند نمونه اش بهاره رهنما و بهنوش بختیاری. اما هیچ کدام به اندازه من توهین نشدند چرا کسی نیست جواب اینها را بدهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
کردی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
5
54
تو گروهی که در تلگرام من عضویت دارم همه اعضاء نسبت به ویدیو واکنش منفی داشتند.

این خانم خیلی بی نزاکت ، بی ادب و ... تشریف دارن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
3
39
تو دیگه حرف ازمادربودن نزن تو ابروی هرچی زن وبردی تازه یادت افتاده گربه عابد از حکومت امتیاز ما بهترین کارگرداناموم به زور می تونن مجوز فیلماشون رو بگیرن بعد دوتادوتا تهیه کنندگی و کترگردانی می کنی تو مصداق این مثلی که می ماهی رو هروقت از اب بگیری تازست.
شهروند ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
3
37
ایشان دیر آمدند،بنزها تموم شد !
بهرام فتاحي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
55
4
آفرين برتو شيرزن بختياري
بهترين جوابو دادي كاش قانون اون پسر گستاخو بطرزي ادب ميكرد كه كسي جرات نكنه به مادر اين سرزمين اينجور توهين كنه يك مشت سرخورده از جامعه به الهام عزيز توهين ميكنند اينها نميفهمند كشور در حاكميت ارزشهاي خانم چرخنده است و شماها اگر عددي بوديد در اين كشور صاحب ارزش بوديد كه نيستيد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین