کد خبر: ۳۳۴۱۱۴
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

«افشاگر» برنده جایزه بهترین فیلم گاتهام شد

«افشاگر» جایزه بهترین فیلم بلند و بهترین فیلمنامه را از آن خود کرد.
آفتاب‌‌نیوز : بیست و پنجمین دوره جوایزه فیلم مستقل گاتهام دوشنبه شب در نیویورک برگزار شد و جایزه بهترین فیلم بلند را به فیلم «افشاگر» به کارگردانی تام مک‌کارتی اهدا کرد. علاوه بر این گروه بازیگران این فیلم نیز جایزه ویژه‌ی هیات داوران گاتهام را دریافت کردند. مارک روفالو، راشل مک‌آدامز و مایکل کیتون از بازیگران سرشناس فیلم «افشاگر» هستند. در رشته بهترین فیلم بلند «کارول»، «بهشت چه می‌داند»، «افشاگر» و «نارنگی» برای دریافت جایزه با هم رقابت می‌کردند.

بل پاولی برای بازی در فیلم «خاطرات یک دختر نوجوان» جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را گرفت و پل دانو برای بازی در «عشق و بخشش» جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کرد.

در مراسم امسال از تاد هینز، استیو گالین، رابرت ردفورد و هلن میرن تقدیر شد.

یکی از نکات جالب در این مراسم کنایه‌‌های مجریان و برندگان جوایز به دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بود. برای نمونه هلن میرن هنگام صحبت درباره حماقت به ترامپ اشاره کرد.

به گزارش خبرآنلاین، جایزه بهترین فیلم مستند این مراسم به «چهره‌ی سکوت» به کارگردانی جاشوا اپنهایمر رسید، یوناس کارپیگنانو جایزه کارگردانی را برای فیلم «مدیترانه» گرفت و جایزه تماشاگران به فیلم «نارنگی» به کارگردانی شان اس.بیکر اهدا شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین