کد خبر: ۳۳۴۱۲۷
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

یک طرفه شدن مرز مهران از فردا /اتباع خارجی از مرز شلمچه وارد کشور شوند

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی اعلام کرد: مرز مهران از فردا (چهارشنبه ) یکطرفه می شود و خروج از این مرز انجام نخواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : محمد بابایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار انتظامی ایرنا با اشاره به بسته بودن جاده های دهلران و مهران به سمت ایلام، افزود: تمام سامانه ها از فردا صبح (چهارشنبه ، اربعین حسینی ) پذیرای زائران است و مرز مهران فقط برای ورود به کشور در نظر گرفته شده است.

** اتباع خارجی از مرز شلمچه وارد ایران شوند

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا با اشاره به اختصاص مرز شلمچه برای خروج اتباع خارجی به کربلا، گفت: به این دسته از زائران توصیه می شود تا این مرز را برای ورود به کشور انتخاب کنند و اجازه دهند تا هموطنان از مرز مهران وارد کشور شوند.
بابایی اضافه کرد: تسهیلات در نظر گرفته شده برای اتباع خارجی همچنان در مرز شلمچه موجود است.

**اعلام آخرین آمار خروج و ورود به کشور

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی گفت: براساس آخرین آمار خروج زائران ایرانی به کربلا از ساعت 24 روز گذشته (دوشنبه) تا 10 صبح امروز (سه شنبه) پنج هزار و 20 تن از کشور خارج شدند که از 22 آبان ماه تا کنون یک میلیون و 390 هزار تن از مرزهای مهران، شلمچه و چذابه خارج شده اند.

بابایی ادامه داد: همچنین از ساعت 24 روز گذشته تا کنون 36 هزار و 500 تن از مرزهای شلمچه، مهران و چذابه وارد کشور شده اند.
به گفته وی طی چند روز گذشته 295 هزار تن وارد کشور شده اند و بار بازگشت به کشور افزایش یافته است.

مرزهای شلمچه ، مهران و چذابه برای تردد زائران اربعین حسینی برای ورود به خاک عراق در نظر گرفته شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین